kritik-promarkers
charakter design @ashestheterrible (Instagram) art mig! ^^ detta är min del av ett trade jag gjorde för LÄÄNGE sen… har ännu inte fått min del.
så! det var dom jag hade för tillfället! ^^ varsågod att ge kritik!
Jag har själv ingen kritik att ge, för jag tycker de otroligt fina! Gillar verkligen #5. 😃
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
Oj du är verkligen duktig! 😮
Har inte heller någon kritik och ge men kan säga att jag gillar hur du använder den vita pennan om du fattar vad jag menar … det blir väldigt livligt och effektfullt 🙂 Är sjukt avis på dig , vill också rita lika bra😉
Åh måste fråga var du köpte den pennan du kan rita vitt med ? eller i alla fall vad det var för märke på den ? 🙂
Jag tycker alla är jättefina, gillar speciellt #2! 😃
Den enda kritiken jag kan komma på är att vargens ena tass i #1 ser lite konstig ut, den man ser trampdynan på.
Jag tycker om hur det ser ut osv, det som däremot känns är att det är väldigt platt. försök att använda mer mörka färger för att få bilden att 'poppa'
tack allihopa! :3 #9 vet inte märket men jag köpte den på akademibokhandeln :3 jag frågade helt enkelt efter en vit penna! ^^ #10 tack så mycket! ska träna mer på tassar, det är svårt XD #11 okej tack! :) ska tänka på det.
#12 Åh vad bra ! (har just fått den butiken till stan)🙂 Tack !
Jag älskar att du kliver ur lådan och låter fantasin flöda!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#15 Hah tack då mycket!! 😛 jag håller faktiskt på att rita två sushi valpar just nu xD hahaha funderar på att skriva någon fin text under #14 :/ hmmm….
Haha jag får en låt i huvudet då jag ser solen, månen och stjärnan i #14. :)
Texten:
Who needs the world when I got you / Switch off the sun the stars and the moon / I have all I need inside of this room / Who needs the world when I got you
Nick Carter - Who needs the world
#17 ooh… den låter bra! :D ska lyssna på den när jag kommer hem! ^^
Haha åh, så härligt! :D Roliga sushihundar xD
Gud vad fint du ritar!!