Söker Hästmålare
Söker en duktig konstnär som kan måla av mina hästar mot betalning förstås. Kontaka mig på: [borttaget] Vill gärna se exempelbilder på tidigare verk. Och skriv med prisuppgifter.
Tråden är från 2013 och mest troligen inte längre aktuell. E-posten tas bort för att trådstartaren inte får meddelanden i onödan. Söker trådstartaren fortfarande tecknare så skapa gärna en ny tråd 🙂
//admin
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
- Redigerat 2022-05-26 12:24 av [Tismon]
Alla metoder är välkomna!
Varma Hälsningar
Vad vill du helst att de ska va ritat i tex blyerts, oljemålning, akvarell eller photoshop?
Jag målar hästar, hundar, allt möjligt annat… Lägger in en länk till en sida där du hittar exempelbilder, prislista och all övrig info du kan tänkas behöva. :) Https://m.facebook.com/lekattillustration
#2 Intresserad utav alla metoder som sagt, har en sadelkammare med fyra väggar att fylla. 😉 Kan bli snyggt med lite blandade stilar då. 🙂
Varma Hälsningar
Ok vilka hästar vill du ska ritas av?
Bra att de är många bilder så man har lite att välja mellan, även bra att dom är tagna med bra kamera. Då mer detaljer syns 🙂
Jag skulle kunna göra för roligt! :) Jag är int så jätte duktig. Men måst bara rita klart några andra först :) Jag är ju bara 13år så int den bästa ;) Men skulle vara roligt för tränandes sull :D