Min bildtråd! (MikeW)
Jag har 100 bilder! fast tänker vänta lite med att lägga upp dom andra, vill helst köpa en scanner först, för min mobil suger att ta kort med xP
Jättefina bilder! Du är jätteduktigt 🙂
Fina 🙂 Hur länge har du ritat?
Glada hälsningar från lilla mig! 
Tack :)
Jag började rita i åttan (går i 9an nu), så ett år sedan.
Fast då kladdade jag bara och hade inte tänkt mig blir bättre eller så.
Fast för typ ett halv år sen så tyckte jag det var så jävla roligt så jag övade för att bli bättre, det var då jag började rita saker som i #1 och så :)
Vad duktig du är! 🙂
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jättecoola! Du är väldigt duktig. 👍😃
Dom två sista är skitsnygga! Speciellt ögat ser jag en klar förbättring på jämfört med ögonen i #1 & #2. Bra jobbat! C:
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Tack så mycket! =D 🤗
#11 Var awesome! 😃
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Seriöst har du gjort dom i gimp?!?!?!
Dyrkar dig Mike! 😮
Haha tack xP
ÄNTLIGEN KLAR!!! xP
Denna tog 3 timmar att göra, använde gimp igen såklart :P
Måste först säga att dom tre som är i bilden inte är mina direkt, jag hittade den på google och gjorde om den väldigt mycket. Så själva dom tre har jag inte gjort själv, men jag har gjort om dom :P
Detta är ifrån Naruto Shippuden, som är en anime serie som jag är ett stort fan utav :D
#fanboy
Gillar båda två lika mycket :P Ser faktiskt ingen skillnad förutom #22 då som är lite färgstarkare. Fast iof var det ju det som var meningen :P Du är iallafall grym på att fixa med gimp! ^v^
#23 tack :P nej man kan inte direkt se mycket skillnad.
Här är iaf sakerna jag ändrade så ni kanske ser lite bättre:
-La runt mer orange runt naruto (killen i mitten)
-La på ny färg på hans kläder (syns knappt)
-Tog bort den vita "glowen"(?) i vänstra hörnet, så man ser vad jag tecknade där mer, och det tog även bort den vita linjen till vänster om "team 7"
-La till lite blixtrar vid sasuske(killen till höger)
-Tog bort ganska många linjer vid sasuske.
#24 Åh! Okej nu ser jag! #22 Gillar jag bäst för blixten blev så snygg där C:
wow vilka heftiga bilder #26 får mig att tenka på pirates of caribien #27 har ett otroligt djup kan førstå att man frestas till at gå vilse der:) #28 ser ut som en starwars atlantis stad:o
var kom insperationen från då du gjorde dom?
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
#30 Tack så mycket.. Jag bara lekte runt xD Hade ingen direkt inspiration när jag gjorde dom :)
Hur har du gjort dem senaste? Målat för hand? Väldigt häftiga!😉
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
#32 Nej, jag använde ett 3D fraktal program, man skriver massa nummer och det genererar en ny fraktal som man sen kan utforska i 3D.
Och även ändra massa färger och grejer.
Så man skriver typ koder så får man massa coola eller helt knäppa grejer :D
Dattebayo! ;P
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Haha xP
Blommorna i #21, har du gjort dem själv eller fixat till i datorn? Tyckte nämligen de var fint gjorda:).
#41 Men vilket fusk*retas* Nåväl, det var fina blommor hur de än är gjorda.
Vad för 3dprogram kör du med och går de att testa gratis/freeware, om det finns några här som är nyfikna som jag tex…😃
#42 med 3dprogram menar du det jag använde till att göra det från #26 till #29 ?
#43 Jao:). Blev nyfiken då jag tycker det är rätt kul med 3d och har testat Bryce 3d.
#44 Jag använde MandelBulb 3D. Det är HELT gratis! =D Men kan vara väldigt svårt att komma in i.
Det är ett fraktal 3D program typ, man skriver in olika nummer och grejer och det genererar en fraktal som man kan flyga runt i.
Du kan ladda ner det här
Du klickar bara på "Mandelbulb3Dv189.zip"
Så laddas det ner. Jag rekomenderar att du kollar på youtube om hur man använder det :)
#45 Tack snälla Mike för länken och youtube var ett bra tips🌺.
Kiwi på stranden..
Jag döpte han Kiwi xD
*credits*
Base av dia33artemis
Beach(bg) av wbd (jag gjorde om den lite)
Jag hade inte lust att rita bg och jag suger på att rita basen av anime gubbar xP så jag använde deras. CUZ I'M LAZAY xP
Btw #52 är första gången jag försökt rita en katt :) inte så dålig för första gången iaf :P
Haha Kiwi x3 Håller med dig, #50 gillar jag bättre c:
#62 Fy vad snygg!
#63 Tack så mycket! =D
#60-62Häftiga!
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
#65 Tack 😊
Denna är inte klar, men jag tror inte jag kommer göra klart den för jag har ingen aning alls om hur jag ska göra kroppen. Kan någon så får ni gärna hjälpa! =D
Blev inte så nöjd med den heller, detta var mest som en träning. Jag gillar inte riktigt håret eller formen på ögonen.
Lekte runt med håret för att se vad man kan göra osv.. Anime brukar inte ha sånt här hår direkt så jag gillar det inte så mycket. Men jag är så dålig på att rita hår!! -.-
WOW :O sälj bilderna, du kommer bli rik!
#72 Haha tack, men tvivlar på att jag kan bli rik på det xP Är inte så himla bra :P Men tack =D
#73 INTE BRA?! Men dra mig baklänges…. :O har aldrig, och då menar jag aldrig sett någon som ritar så bra :') blir ju tårögd av bilderna :D underskatta dig inte kära du! <3 :)
Men sluta nu xP ❤️ Tack så snäll du är x')
Läste din profil, vi har lite gemensamt xP Älskar också att rita streck gubbar (speciellt animera med dom!) Skyrim & minecraft är awesome och älskar att kolla på anime och manga o japanska språket är awesome =D Älskar djur jag med xP Df är jag vegetarian! =D
Är 16 så är ett år äldre än dig dock xP
Roligt att "träffa" någon annan som är lite som mig xP
Janee! MsHammer300-chan! =D xP
#75 Yay! dock så är jag MYCKET dåligare att rita än vad du är! Vet inte vad Janee betyder XD MikeW-kun!
jag älskar #0,#11
Gud vad bra jag stavar…
haha glömde att lägga in det i en länk XD
Gud vad bra jag stavar…
Tack jossan! =D
Ops råkade ta anonym <.<
Och glömde klicka "visa bild direkt i inlägget"
Se. Jag är så sjuk att jag knappt vet vad jag gör! Först glömde jag lägga till bilden och nu det här? Herregud xP
För dom som vill se alla versioner av "SICK" så gå in på mitt fotoalbum. Har lagt upp alla där. :)
#80 WOW 😍 Älskar den! Du är min nya idol!
Hahaha tack! xD du är för snäll du xP❤️
#84 jag försöker inte smöra för dig, vartenda ord är faktiskt sant! Det svär jag på! :D fast nu lät det lite som om jag smörade XD
=D Tack för att du har gjort mig glad! Har varit sjuk och depping hela dagen och du har gjort det mycket bättre!! Tack så mycket! =D
#86 varså god -w-
har du fler bilder att bjuda på? :3
#89 buttiful! (jag vet felstavat :3)
#91 lovely!!!!!! Otroligt fint!
#93 När jag gjorde bilden så glömde jag HELT att ändra Dpi -.- tänkte ha runt 150 dpi men det blev 50 eller 70 tror jag.. Har lust att göra om den helt så jag kan göra den bättre :P Men är verkligen för trött nu xP
#93 jag tyckte den var super fin :o hur gjorde du bakgrunden bakom henne? det ljusblåa?
#95 Jag använde olika brushes i olika färger sen så tog jag en vit färg på en pixel och ritade vitt där färgen slutade typ. Sen på en ny layer så ritade jag ljusblå färg runt henne med vit färg också inne i de blåa, sen så använde jag gaussian blur och ändrade opacity på den layern till ca 20% eller något. Tror jag även ändrade layern till overlay fast är inte säker, kommer inte ihåg :P
#96 ooooo najs :D
Jag vet att den inte ser bra ut alls, men det här var bara en prov runda så var inte noga med linjer och hur allt skulle se ut. Detta var mer bara ett test med verktygen och sånt så ni vet! :P
#98 av vad man kan se från ansiktsuttrycket…. blev du möjligtvis lite sur på programmet? :) han ser lite uppretad ut
#100 Hahaha xP Nae det bara blev så xP
#102 wooooooo 😉snyggt!
#104 Snyggare :D
Gjorde två till versioner av #106, en med mörkare hy och en utan glasögon (ljus hy) lägger upp dom i mitt fotoalbum om ni vill se dom också :)
#106 SNYYYYGGGTTT!!!! <333
#108 Tack! =D
KAWAIIIIIIIIIIIIII <3333333 >w<
Jag gillar hur du ritar ögon! Kan du inte lägga upp fler om du har? :)
// Anka
#112 Har inga fler just nu, men om du vill så kan jag rita några ögon :)
Fast jag är faktiskt inte bra på det! Tycker inte om mina ögon så mycket xD
Btw menar du ögon som #106 & #110 eller som i #59, #11 och #62 ?
#114 nemen tackar :3 nu vet jag äntligen hur jag ska få till ögonen när jag ritar på datorn
Som #59, de mer realistiska. Tycker de är jättefina!
// Anka
Förbered er på en fett cool anime ritning!! =D (tycker jag iaf xP)
Kommer nog imorgon! Har jobbat på den hela dagen typ, är så trött nu så kommer göra klart den imorgon :)
Fast detta var mer en övning på färger, så lineart är inte gjort av mig!
Den är gjort av vicse. Här är lineart:
http://vicse.deviantart.com/art/School-Girl-Line-Art-308302503
Fast som sagt jag övar bara på färger och så.
#117 awesome :D riktigt fin ritning! kan inte vänta för att få se dig bild :3
Klar :)
Som sagt detta är en övning av färger så allt utom LineArt är gjort av mig.
Line art är gjord utav vicse och här är länken:
http://vicse.deviantart.com/art/School-Girl-Line-Art-308302503
Gjord med Paint Tool SAI & Gimp
#119 AWESOME 😍 Love it >.< ❤️
#120 Thank you!! <3 =D
Jättebra! :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
"Toward Space"
Ännu en övning av färger. Så igen är lineart inte gjord av mig, den är gjort utav XubeiX:
http://xubeix.deviantart.com/art/Lucy-Line-Art-267520228
Fast jag gjorde om den lite för den var konstig på vissa ställen xP
Denna gången filmade jag allt också, och spolade fram allting så ifall ni vill se hur jag gjorde så kan ni
Fast ljud filen blev fucked up så ibland upprepas låtar och spelas om osv.. Vet inte varför. Sätt på egen musik om ni vill =)
#123 Nice :D gör du allt med mus eller använder du Ritplatta?
Jag bara ÄLSKAR hur du ritar ögon :D De är så vackra!!!!
#125 :O DU ÄR EN GUD!!!! Har aldrig sätt så fina bilder som är ritade med MUS!!!! 😮 ❤️
Fint "kladd" :3 gör också sådant i skolan XD trolkarlen var cool samt tjejen/killen som var uppe i vänstra hörnet, med alla knivar runtom sig :3
#130 Nice :D
Wow! Du är riktigt duktig 😃 *avundsjuk*
//Elin
#133 FABILOUS!!!! XD ❤️
#135 nice 😍 Jag tycker de är fina, även om en av dem ser stelt ut, som du sa :3
Håller på och ritar en chibi :3
Kommer inte göra klart den efter julafton troligen, väntar tills jag skaffar en Ritplatta, hoppas jag får en på julafton x)
Kommer ha massa pengar efter jul så köper min egen ifall jag inte får det :P
Men ja så detta är bara lineart, förutom ögonen för jag älskar att göra ögon xP Kunde inte låta bli!
Om någon vill ladda ner den och färga den eller göra om den lite så kör på! Lägg upp den här så jag får se efteråt i så fall! =D
(jag är inte så bra på att rita kläder förlåt för det xD)
är nyancat gjord av poptarts? xD
#137 KAWAII! >w<
Lite efter kanske men du fångade Sai och Naruto väl. :3
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
SHIT POMMFRITT! Asså Gud så duktig du är?!
Trololololololololololo