Teckning iFokus

Teckning

Etikett: kritik-medel
LĂ€st 1245 ggr
[MsHammer300]
3

Kritik Cicero chibi (medel)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej igen đŸ˜Š NĂ€r man kollar runt pĂ„ DevianART kan man inte lĂ„ta bli att inspireras😃 sĂ„ hĂ€r har ni en till bild jag gĂ€rna vill visa upp och ha kritik pĂ„.

Har ingen bakgrund pĂ„ den hĂ€r heller, men det var bara för att mina förĂ€ldrar inte tillĂ€t mig att rita mer igĂ„r >.< (och för att jag Ă€r smĂ„lat đŸ˜Š)

Men, vad tycker ni? NĂ„got jag ska Ă€ndra, eller lĂ€gga till/ta bort? đŸ™‚

Zolah
0

Tycker den blev jÀtte söt :) det enda jag blir lite störd pÄ Àr att du inte har riktigt bestÀmt var ljuset ska falla. Enligt dina 'ögonblÀnk' sÄ sÀger du att ljuset kommer frÄn tvÄ olika hÄll, jag tycker det ser bÀttre ut om man koncentrerar det sÄ att pluset kommer frÄn ett hÄll - tex alla blÀnk kommer frÄn höger.

[MsHammer300]
0

#1 ja jag vet >.< det blev superfel med ögonen! FĂ„ försöka lösa problemet senare idag. Tack för att du mĂ€rkte det i alla fall đŸ™‚

NÄgot mer problem nÀr jag nu ÀndÄ ska Àndra? :3 Ser munnen konstig ut? Fick den kommentaren av min far. För lite skuggor, eller lite mer bredare skuggor?

[MsHammer300]
0

Kanske ska lÀgga till lite mer glÀns pÄ klÀderna X3 ser lite mer levande ut (stör mig lite pÄ att ansiktet blev sÄ glansigt och levande, och klÀderna mindre "levande") och kanske en bakgrund? XD

Zolah
0
[MsHammer300]
0

#4 jupp! Tack sÄ mycket ^w^ Fin bild btw :3

[MsHammer300]
0

HÀr fÄr ni de tvÄ andra bilderna jag gjorde, Àndrade glans, liten del av skuggning, hÄret och bakgrunden pÄ en av dem :3

[MsHammer300]
0

NĂ„? Blir de andra versionerna bĂ€ttre? đŸ™‚

[MARWAKE]
0

Fint, du Àndrade ju ögonen pÄ blÀnket. PÄ kinderna blÀnker det ju ocksÄ försök ocksÄ dÀr att bÀnken ska vara Ät samma hÄll. JÀttesöt förresten!! :D

[MikeW]
0

Guuuud va söööt!!! x3

[MsHammer300]
0

#8 det va ingen som klagade pÄ blÀnket pÄ kinderna :P men fÄr nog göra om det i alla fall, dÄ jag inte Àr riktigt nöjd med fÀrgen pÄ kinderna :/

#9 tack ^ ^

Zolah
0

SÀg inte att vi klagar dÄ vi försöker hjÀlpa dig, man mÄste ha rÀtt attityd till dom som försöker hjÀlpa pÄ samma sÀtt som dom som ger kritik mÄste se till att göra det pÄ ett konstruktivt sÀtt :)

Ibland kan det vara lÀttast att göra rÀtt om man börjar frÄn början, just för att det kan vara svÄrt att fÄ det att se bra ut nÀr man ska redigera en redan mÄlad bild.

Jag vet inte om du anvÀnder lager? om du har det skulle jag föreslÄ att ta bort alla blÀnk och sedan placera ut dom som pÄ den bild tutorialen jag visade ? :3

[MsHammer300]
0

#11 Jo, förlĂ„t, nĂ€r jag menar klaga sĂ„ menar jag ju sĂ„klart att ni hjĂ€lper mig đŸ™‚ missbrukar det ordet XD

Jo jag anvĂ€nder lager och försökte följa dina instruktioner men det var ganska svĂ„rt, pĂ„ den hĂ€r bilden, men jag kommer rita mer sĂ„ dĂ„ kanske jag kan anvĂ€nda det dĂ€r i stĂ€llet đŸ˜ƒ (sen Ă€r jag ju lite lag ocksĂ„ och har inte sĂ„ himla mycket tid, mĂ„ste plugga ocksĂ„, sĂ„ jag ska försöka Ă€ndra glĂ€nset pĂ„ kinderna, sen fĂ„r det va. Den ska upp pĂ„ DevianArt ^ ^)

DanceDiddi
0

+ Super söt! All glans o bakgrunden. JÀtte gullig helt klart. - Som mÄnga andra sÀger sÄ ska ljuset typ falla mot ett hÄll ;)

HĂ€lsningar mig, Brownie och Ville Pussmun

[MsHammer300]
0

#13 fĂ„r öva helt enkelt đŸ˜› tack för kritiken! ^ ^

DanceDiddi
0

#14 ja, men den Àr super söt! Skulle aldrig kunna rita den.

HĂ€lsningar mig, Brownie och Ville Pussmun

[MsHammer300]
0

#15 tack ^ ^