Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-hård
Läst 1250 ggr
[ultramalin]
1

Kritik (hård)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag vill gärna ha kritik på den här! Grunden är gjord i promarkers och skuggning med akvarell.

[ultramalin]
0

Vet någon varför bilden blir vriden när jag laddar upp den? Här är den iallafall åt rätt håll.

http://2.bp.blogspot.com/-J8PgqgDTRSU/UpiOQ9rSidI/AAAAAAAAAI8/aBfqKmS85ec/s640/34.JPG

[MsHammer300]
0

#1 det blir tydligen så ibland, men det brukar rätta till sig när man lägger upp den en gång till. Tycker bilden ser bra ut så kan tyvär inte ge kritik 😕 men du kan få massa beröm i stället! 😃 tycker du fått till örat och läpparna något otroligt bra! Tycker också om hur du färglägger alltsammans! Snyggt! 👍

[ultramalin]
0

#2 Då får jag helt enkelt tacka och ta emot! :D

[MsHammer300]
0

#3 var så god ^ ^

_Alicia_
0

Tycker du skuggat för "mörkt" :)

~ Hälsningar Alicia, Hoppsan och Kiwi! ~

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com

[MARWAKE]
0

jag är inget proffs på att rita människor eller så, men jag tycker det är för skarpa linjer på vissa ställen ;)

choiicho
0

Tycker bilden är jätte cool! Älskar stilen du bjuder på, det lite blockiga. Skuggning och ljus ser jätte bra ut. Det ända som stör mig lite lite lite är att strecket som går från vänstra sidan från näsan snett förbi munnen är lite väl mörk och stark. hade gärna velat haft just den linjen lite tunnare eller lite lite ljusare. Annars helt super! 😃