Ritar av era djur!
Hade tänkt mig anta en liten utmaning nu, då jag funderar på att börja sälja mina verk, men vill "värmda upp" lite, då jag har väldigt lite erfarenhet av att rita digitalt (detta är min tredje färdiga bilden någonsin på ritplatta)…men tycker det är förbaskat kul :)
Så bomba mig med era bilder nu…eller ja, kommer nog inte kunna rita allas, utan väljer ut de bilder jag känner är passande och de jag väljer kommer sen få behålla dessa bilder, Men publiceras dom på internet så vill jag att det ska stå att det är jag som målat (alt att vattenstämpel är kvar om det kommer finnas)
Här är mitt senaste verk… :)
(vet inte om tråden hamnat rätt, så ni får gärna flytta om den om det skulle behövas)
Vad föredrar du? Hundar? Katter? Hästar? Åsnor? Kossor?
Stora djur eller små djur? fluffig eller slät? 😛
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#1 Jag tar gärna emot alla förslag då det ju alltid finns något man behöver träna på :) #2, #3, #4 Ska försöka mig någon/några utav dina fina djur! :) Ska kanske tillägga till alla som ser att det kan ta ett tag innan en bild är klar då jag jobbar i timmar med dom ^^
En ninis? :)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Wow! Vargen du gjorde var ju riktigt bra❤️
Hälsningar mig, Brownie och Ville 
#9 jag skulle tippa på att det var en fjällräv.. men sant snyggt!
Gud vad bra jag stavar…
#10 oj, ursäkta mig ;P hehe… Förlåt! Ja, men den var jätte fin.
Hälsningar mig, Brownie och Ville 
#11Mm jag håller med😉
Gud vad bra jag stavar…
Då laddar jag upp något som inte är så fluffigt. Hoppas du inte har ormrädsla. 🤐
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Du får gärna rita av Tarzan! :)
Maija. ~ett liv utan djur är inget liv alls~