Vargar!
Alla ni som tecknar vargar, kan ni inte visa upp era teckningar? :) Själv tecknar jag typ bara vargar :P Så det är kul att se hur andras ser ut! :)
Mamma har flera vargbilder hon älskar dem. Men jag har inga här att visa.
Länge sen jag tecknat alls..visa upp dina egna?
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#4 Häftig! :)
Jag håller faktiskt på att teckna en "beställning' på vargar just nu. Två karaktärer från spelet Hundeparken. Dem som ville forts med hundparken sen svt stängde den svenska hundparken har antingen flyttat till danska eller norska hundparken och just dehär hundarna kommer från norska. Ska ladda upp den här så fort den blivit klar.
Grattis så kul!
Jättefina Zabbio!!
Haha, jag ritar mest med blyerts, och mer "tecknat". Inte så mkt detaljer alltså :P Men när jag såg dina fina bilder så kom jag igång att börja rita på datorn. Så nu håller jag på för fullt och fösöker lära mig i photoshop :D Men det är svårt, när jag inte använder någon ritplatta… Den är installerad på andra datorn "/
#9 Tack!
Installera om ritplattan? :P Lycka till med datormålningen ^_^
Men den är ju snygg! :P Bara bra med lite variation! ;)

Min enda vargbild jag gjort har jag inte kvar - inte ens en bild på den. Va skuggan av ett träd & en ylande varg under den - en fullmåne & en blixtnedslag om jag minns rätt
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Vika underbara vargilder!
Håller på att rita min alldra fösta vag på datorn XD Kommer strax!

vilka fina teckningar :')

Snyggt! :) Skulle nog aldrig våga tatuera in min egen bild :P
# 18 Så otroligt fin :D
#22 Aww… Så kan du inte tänka :( Tycker båda dina bilder var riktigt bra, det är ju dina första försök! Det ska nog till en övermänniska för att "felfritt" rita något man aldrig prövat på förut ;P
#23 Haha, jaa.. Men jag antar att det bara är att fortsätta att öva och öva, tillslut så kanske man lyckas, vem vet?
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Sweelin, klart du inte ska ge upp! De ser absolut mycket bättre ut än mina första vargar! ;)
Här kommer ett bidrag från min fru hon tecknar och målar bla vargar.
Kolla in hennes sida. www.kreativak.se
en ful en som jag gjorde med ritplattan, inte alls nöjd med detaljerna.
Och när man ser alla fina i den här tråden så ser man vad man missar i sina egna bilder, dessvärre får jag inte fram detaljerna när jag själv sätter mig med en bild. Blir aldrig nöjd.
är nöjd med bilden när jag precis blivit klar med den, och så tittar man på den en timme senare och ser en massa som saknas och vad som ser konstigt ut. Men man har ingen aning om hur man ska fixa det… Får sätta mig och rita ännu mer med plattan, även om det sista jag behöver är mer tid vid datorn

åh vilka fina vargar 
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Jag har ju en vargbild någonstans… Den är på pappas dator;) Vill visa den(A) Den kommer;)
37# det ser ju ut som my little ponnys? rainbowdash och pinkiepie?
ja det är mlps det är flutter shy och rainbow dash som vargar :)
Åh vilka härliga vargar här inne!! Jag älskar vargar, de är så fina! Yyyyl på er!! Tänk, kanske ska försöka mig på en varg… Återkommer om den saken!❤️
Många Goa Kramar
Annisangel
#37 :3
Åh nu blev jag också sugen på att måla varg när jag ser alla andra fina vargar! Hmm får ge mig på en när jag gjort klart mina beställningar. :D
#46 herre Gud!!!!!!!! O-O vad använde du för pennor?
#46 önskar att jag kund rita så:o
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
#46 Jag utmanar dig att rita en ny varg! Skulle vara kul att se tio års skillnad. :)
Fantastiskt snygg!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
KarismaColor står det på pennorna men egentligen är det Prismacolorpennor. Mycket hög grad av vaxighet gör det lätt att blanda färger. :)
#51 ååååå 😍 älskar hur du har gjort pälsen!
#51 AWW!! Gud vilken söt!!
För att se det färdiga resultatet: http://qracki.blogg.se/
#52 & 53 TACK SÅ MYCKET! ❤️ Jag var så osäker på om nån verkligen skulle gilla den, för jag ser ju bara en massa små fel hela tiden. Blir så glad när man får positiva kommentarer. Kommentera gärna på min blogg hur ni tyckte resultatet blev!
#54 underbar 🤗 👍
www.elftown.com/img/photo/61691_1219670816.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel." />
….men såhär ser dom ut nu iaf ^_^
så ni kan gå in på min sida