Hur lång tid...?
Hur mycket tid lägger du ner på en noga gjort teckning. Skriv oxå vilka pennor du använder:)
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Mellan 2 - 15 timmar ungefär beroende på vad det är. Ska det vara något som ska bli en färdig målning så kör jag oftast digitalt, så… wacom penna :3 annars blyerts, ibland annat.
hm.. ordentlig bild.. 2-7 timmar.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
är det beställda bilder, 2-5 dagar, beroende på vad det är.
försöka göra en färdig bild av något eget till mej själv, oftast 1-2 dagar (om jag kan bestämma mej vad jag ska göra) :)
oftast på en timme, men några har tagit 4 timmar, om det är för hand vill säga. Är det digitalt så tar det betydligt mer(4-8 timmar), då jag färglägger och dessutom kan göra linjerna noggrannare :) Använder wacom penna(ritplatta till datorn) eller stiftpenna
Hmm svår fråga, men när jag ritar seriöst både på datorn och på papper så tar det allt från några timmar till dagar beroende på hur detaljrik teckningen ska vara. :)
Brukar oftast ta några timmar. Beror på vad jag gör, men brukar ligga runt 2-4 timmar. Tiden flyger när man har roligt xP känns inte så länge alls :p
Det beror helt på vad jag gör. Jag målar tyvärr inte så mycket förr. Men när jag väl gjorde det så använde jag ofta min Ritplatta, och det kunde ta allt mellan 2-6 timmar. Sedan när jag väl ritar så använder jag blyerts eller mina akvarellpennor, och det kan ta allt från 30 min till några timmar. :)
Det varierar väldigt mycket faktiskt beroende på vilket humör jag är på.
Sitter jag och skissar kan jag sitta i runt 4 timmar, men då gör jag en massa olika motiv och övningar.
Mitt senaste detalj porträtt tog runt 15-25 timmar, jag är inte säker eftersom jag jobbade på den under 3 dagar men tog väldigt långa pauser.
Jag tycker inte man ska tänka för mycket på hur lång tid en teckning tar och göra, håll bara på så länge du känner för det och försök inte tvinga det att gå snabbare, känner man att man tröttnar är det bättre att lägga ifrån den och fortsätta senare 😃
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~