Lövskogens ekosystem
Jag har verkligen ingen aning om varför jag lägger upp det här. Det var första gången jag målade på datorn, och jag hade bråttom, och det blev sådär.
Hälften av djuren nedan har jag aldrig tecknat förr, så jag kan inte direkt säga km det är en förbättring!
Om ni mot all förmodan skulle vilja använda detta till ett projekt eller så, var snäll och använd detta. Om ni vill. Jösses vad pinsam jag är. Förlåt.
Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag gjorde det här för en kompis. Gratisarbete, haha, även om hon säger sig vara skyldig mig en stor tjänst. Det är nog en stor tjänst för dem som inte har ork, tålamod eller vilja att sitta ner och rita alltsammans. Hon ritar streckgubbar väldigt bra dock. 😃
Åh, jag lider.
Älgen var riktigt fin dock! Träden var underbara. Jag har aldrig ritat träd sådär, bara i bakgrunder.
Det här är så fruktansvärt Fruktansvärt. 😃
Sorry.
Fruktansvärt bra, ja.🙂
Och väldigt pedagogiskt. hade du använt ordförklaringar så hade man inte behövt tänka. 🙂
GOTT NYTT ÅR
#2 Tack så mtycket!
Min vän tyckte att det skulle se minst kladdigt ut om jag bara skrev siffror, och så gjorde jag. Till denna uppladdning glömde jag alldeles bort viktig information som denna. 😎
Rovdjur/Predatorer
1. Varg
2. Lokatt
3. Räv
Växtätare/Herbivorer
4. Älg
5. Rådjur
6. Hare
Växtriket
7. Tall
8. Björk
9. Asp