Kritik digitalt
ÅÅÅÅ VAD FIIIN!😍 Älskar speciellt den vargliknande figuren i bakrunden(den med ögat i pannan) 🙂 Tycker också om skuggningen och den extra touchen med texten i bakgrunden 👍
Nu vet jag inte vilket program du använder men figuren som har vingar är lite för pixelerad(om du fattar vad jag menar), om du har möjlighet så öppna ett annat lager och måla av figuren med en annan pensel, så ser den lite mjukare ut. annars var det en fin bild! 👍
Nu är inte det här alls min typ av stil (så jag vet inte hur det "ska" se ut), men jag såg inte att vingarna var vingar först, du kanske kan göra något sånt här? (Hoppas det är ok att jag lånade bilden och kladdade på, visste inte hur jag skulle förklara) Jättefinteckning i övrigt! Gillar färgerna :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#1 Jag använder Paint.net, Djuret med vingar är min OC och heter Jaspis. Tack så mycket för kritiken! :-D Jag ska tänka på det tills nästa gång.
#2 Okies, tack! :-) Jag hade tänkt på "pterodactylvingar" när jag gjorde bilden, men tack för tipset! Det ska jag använda mig av. 👍