Teckning iFokus

Teckning

Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 3602 ggr
agnes.sundling
0

Häst stuterier!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kom på en rolig ide, som man skulle kunna ha på fokus. Det är att man målar hästar, laddar upp och skriver "fakta" om dem. Man kan ha speciella stuterier där man målar speciella raser, tex " Golden Arabians" eller " Shettis ranchen" Och så kan man köpa, sälja sina hästar ( typ med låtsas pengar xD) Man skulle kunna ta beställningar ifrån andras hästar, måla utrustning, stalplaner, hinder m.m! Skulle vara jättekul, tycker jag! JAg vet inte riktigt om ni förstår, men hoppas att ni gör det lite granna…. ;) Man skulle också kunna skapa bloggar där man visade sina hästar, sålde saker/hästar, m.m! Såklart får man säga att det är "den personen" som målat hästen, grejen, som gjort det! :D

Men jag har förstått, så jag sätter igång direkt! ;)

Jag säljer nu en mycket fin korsningsponny, vid Namn Cloy! Han är pigg, smidig men väldigt lydig att rida. Han är den perfekta gymkhana ponnyn! Han kan grunderna i dressyr, men är inte helt ful- lärd, skänkelvikning är en av dem sakerna han behöver träna på. Att hoppa är kul, om det görs i skogen!  Han är urmysig att hantera i alla lägen, sliter sig sällan och har aldrig skadat någon. 

Namn: Cloy

Ras: Korsning

Manke: 133 cm ( c-ponny)

Kön: Valack

Född: 2006

Färg: Palomino skäck

Far: ?

Mor: ?

Pris: 36 0000 kr   (låtsas pengar xD )

Av: Agnes sundling

linn8
0

Vilket spännande idé:D följer tråden!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!