Teckning iFokus

Teckning

Etikettmin-tråd
Läst 3748 ggr
lilla jag
0

Min bildtråd - Lilla jag

Hej!

Jag heter Olivia och är 13 snart 14 år och Jag tänkte starta en tråd med enbart mina teckningar som jag ritad den senaste tiden :) Jag tecknar oftast när jag inte ,år så bra eller är ledsen så egentligen är det inte något bra tecken att det kommer upp bilder på denna tråd för jag är förmodligen ledsen just då… Men det är ett sätt för mig att skissa/teckna ner mina känslor och det gissar jag att det blir för er också ibland :) Men i alla fall, Mina bilder är oftast bara ritade med blyerts med ibland kan det slinka in en å annan färgstark teckning också :D Hoppas ni gillar mina bilder och jag skulle bli jätte glad om ni ville ge lite kritik om ni ser något ni själva kanske skulle ändra på eller något sånt :)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte börja med denna bild som jag ritade i höstas. Det var fösta gången jag vågade mig på "Promarkers" och tyckte det blev ganska bra :) Jag älskar dom där pennorna och tycker det är lite konstigt att jag inte använt det några fler gånger :/

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
2

Detta är bara tre snabb skissningar på håruppsättningar jag kom å tänkte på den dagen ;)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
2

Denna ritade jag någon gång på vinterlovet

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
1

Denna vet jag inte ens om jag ska lägga ut här, är väldigt onöjd med denna bild :( Det var första gången jag ritade läppar så det har jag till mitt försvar ;)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
1

Denna tjej tyckte jag håret blev ganska bra på, jag är ur kass på att rita hår så därför är jag ganska nöjd med denna :)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
1

Jag gillar att rita kläders plagg så här kommer två bilder på raken med olika kläders plagg :)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
3

Denna sko är jag väldigt nöjd med :D

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
4

Denna är min favorit hittills :) Den påminner mig om jätte fina minnen och den är även färgstark och söt tycker jag :) Men denna får vara den sista för denna gången :) Hej då!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

[MikeW]
0

Duktig du är! =D Gillar verkligen #7 och #8 =D så söta <3 :D

lilla jag
0

Tack :D

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

CamillaS
0