Kyary pamyu
Oh den var jätte vacker *____* faast..jag (min åsikt) gillar inte munnen så mycket..får jag veta ur vilkdn låt(musik video) du ritst av henne? Eller om du kom på det? : 3 Älskar hennes låtar
Håller med #1 med munnen, men annars var den drömlik!
Trololololololololololo
Man kan vara bättre än vuxna och så gott som proffs även om man är tretton, Jag tycker att munnen skulle passa in bättre till omgivningen om du jobbade mer på skuggningen på den men utom det så finns det absolut inget att klaga på!
Gud vad bra jag stavar…
Tack alla! :3 Jobbade lite till med håret (vet att det inte är så likt ^^) vet inte riktigt hur jag ska skugga munnen eftersom den är "målad" på fotot jag ritade av.. Men jag håller med er och eftersom bilden inte är så lik själva fotot kanske jag kan skugga munnen en då?
Jaha, då var den ju skitfin!
Trololololololololololo
#8 tack! :3 Men tycker ni en då jag ska skugga munnen lite? Det kunde kanske vara snyggt .. c:
Menar du den riktiga minnen, så ja.
Trololololololololololo
Menade den målade xD men ja kanske hade kunnat skugga den "riktiga" lite mer istället då? :)
Jaha,haha förlåt, men först så såg jag inte den riktiga munnen, men.. Den målade kanske skulle "skuggats" lite mer. Asså, förlåt.. XD
Trololololololololololo
Haha det gör inget! Säg vad du tycker så jag kan fixa det ;) blir lite blind själv när jag kollat på bilen så länge ;_;
Åh , nu när jag ser bilden så försrår jag varför munnen inte är..hur säger man det.."normal formad" utan har stora ränder lch sånt. Blir enklare att förståe när jag såg orginalet. Men det liknar ju henne jätte mycket. Såg direkt att det var Kyary Pamyu
#13 tack så jättemycket! (⌒▽⌒)
#14 …jag ber om ursäkt för fel stavning :"D Är på mobilen och kolllar inte vad jag skrivit
Gör inget fattar vad du menar, är också på mobilen (=゚ω゚)ノ
#16 Förklarar smileysarna \(°□°)/ Jag kallar dem för "japanska smileys" x3
Haha ja (=´∀`)人(´∀`=)