Vill ha kritik :) -M
Vill ha kritik på en bild som jag har jobbat med i snart en vecka, som nu är klar! ^ ^ Är supernöjd, men orkar nog inte ändra det eftersom den redan är uppladdad på DA XD
VARNING: Bilden innehåller en massa blod, så om du är känslig, avstå!
Skriver ovanstående varning då jag inte har tillgång till Gore :c
Men jag har löst problemet med en länk i stället :D dock måste man vara medlem på DA och klicka bort knappen på bilden innan den kan visas.
Här är länken, det ska föreställa en karaktär från spelet/mangan/animen corpsparty, Yoshiki Kishinuma, och ja, jag vet, ansiktsformen stämmer inte riktigt, men eftersom han ser olik ut på spelet, mangan och animen så tycker jag det kvittar :/
Kommentera bara ^w^ Bra och dåliga är varmt välkomna!
Man måste vara medlem för att se bilden.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#1 det skrev jag med, lite synd :/
Varför lägger du inte upp bilden i ditt galleri här på iFokus och länkar dit?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#3 bra fråga….. XD kan göra det istället :P tack för tipset! ^ ^
Nu ska vi se om det vill funka! Länken
Du kanske vill ha tillgång till GORE! ? :)
#6 ja tack ^ ^'
#6 Jag vill också ha det. :)
Den var inte så dålig faktiskt! ;)
Gillar hur du gjorde så att blodet fick lite djup, tänkte bara lite på munnen där, den ser lite liten ut på vänstra sidan.
Men tyckte den blev bra :)
#7 #8
Så fixat! 😉
#9 tack 😃 Tycker dock blodet vid mungipan duger 😛 men vi alla har våra egna åsikter (tack gode gud för det!) Men tack för kritiken ^ ^
#10 tack så mycket! 🙂