Mopsen 12's bildtråd!
Tänkte att det var dags nu. Har lyckats scanna in några bilder jag gjort. Bland annat från en krokilektion jag hade i veckan. På några av bilderna syntes bucklorna i scannern så har ändrat lite och höjt mättnaden bland annat om något ser datagjort ut. Annars har jag inte trixat något med bilderna.
Börjar med ett troll. 😊
Hoppas ni hittade något ni gillade. Ge hemskt gärna konstruktiv kritik! 🙂
Äntligen! =D
John Bauer <3 Väldigt intressant effekt du har gjort med flickans rygg och trädet!
Du lyckades riktigt bra med kroki'n, inga överarbetade öron 😂Tycker särskilt mycket om #8, älskar färgerna du använde dig av för att spegla ljuset 😃
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
#10 I vissa berättelser sägs det att skogsrået hade ett hål i ryggen likt en trädstam så ville få med det. I andra berättelser har hon rävsvans och allt möjligt. Mytologi i mitt ❤️.
Haha, tack så mycket! De bilderna jag lagt upp här fick vi antingen 5, 7, 10 minuter eller 15 minuter på så det kändes inte såå fasligt stressigt.
😃
#11 Se där, då fick man lära sig någonting nytt också 😃
Fina bilder! Gillar speciellt bilden med skogsrået. Tycker du fått till träden och färgerna väldigt bra 🙂
#13 Tack så mycket! Jag gillar akvarell just därför. 🙂
Målad i akvarell, sedan skannad och bakgrunden samt några till saker är redigerade.
Karaktären som är på bilden ovan grundar sig i denna lite buckliga och slarviga skiss. 😃
Kanske inte hör till teckning då - men det är industridesign skisser till ett skolprojekt. Orginalbilden är på vitt papper men det såg snyggare ut om jag gjorde papperet svart enligt mig!
#16 Riktigt häftig känsla på bilden! Gillar verkligen att du har lämnat mellanrum mellan grenarna och de röda cirklarna på träden 😃
#19 Tack så mycket! 😃Ja, det ser lite mer äventyrligt ut då.
HAHAHA! Älskar serien, så sjukt bra!!
/ Ellen Bajsnåmi
#22 tusen tack! 😃❤️
Målad i akvarell, sedan redigerad bakgrund, tapeten i mitt rum, (bild jag klistrat in).
Skolprojekt! Till liljevalchs konstutställning UNG vårsalong. Tyvärr, fast förväntat, haha blev jag inte antagen.
#24 Aww, så söt liten mops… 😍
#26 Tycker den var supersnygg! :)
#27 😃
#28 Tack! 🙂
Vad duktig du är! 🙂 Gillar speciellt den söta mopsen (#24). 😍
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)