rumpens bildtråd
Hej hej, alltid kul att upptäcka nya forum för teckning! Efter att kikat runt lite så ser jag att dom flesta verkar inne på att rita djur, vilket jag inte är, så hoppas ändå att jag kan passa in här ^^
På egen tid ritar jag mest på egna projekt, karaktärer och så - på arbetstid är jag animatör (både 2D och 3D) och försöker för tillfället utvidga mej lite mer till 3D :)
Jag är inte så duktigt på göra färdigt saker, utan lämnar mycket i skiss stadiet, men ibland piskar jag mej själv att göra något mer av det :p
Kommentarer/kritik/funderingar/vad som helst mottages :)
Tar även commissions/tar beställningar på dina karaktärer - skicka mej ett PM om du skulle vara intresserad för mer information :)
välkommen!😃 vad duktig du är! och det är ju inte ett forum där man ritar enbart djur, så såklart passar du här!😉
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Välkommen! Riktigt snygga teckningar! 😃
Jag gillar verkligen stilen på dina bilder! Och det är klart att du passar in även om du inte ritar djur 😉
Jättefina bilder, gillar hur du ritat dom :) tycker mest om bilden i #0
Sketa snygga bilder! :D
#8 tack så mycket! :3
egna karaktärer - från en story jag försöker göra en serie av… får se hur det går x)
Jättefina bilder. 😃
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#10 tackar så hjärtligt :)
lite skisser på några karaktärsillustrationer jag ska försöka göra något av :)
Jag gillade nog #12 bättre än #13. :)
Och din Sylvanas Windrunner är ju sååå snygg! Har själv försökt rita henne, fast med min touch, men det blir aldrig så bra.. :(
Wow! Riktigt snygga bilder och skisser! Önskar jag hade din talang! :D
Nice. Jag gillar hur alla har olika färger.
#20 tackar :) gillar o använda olika färger för att försöka få rätt känsla för karaktärerna.
här är hela gruppen av dessa karaktärer ^^ fortf. en del arbete kvar innan jag har karaktärerna dit jag vill ha dom, dom är till ett serieprojekt, får se om det nånsin blir av hehe.
#24: Riktigt roligt att se alla dina karaktärer, både de färdiga och de i skisstråden. De är så varierade🙂
Gillar verkligen ditt sett att teckna på supergrymt gjorda karaktärer :)
#30 Superfina Sailor Moon-bilder! Tycker verkligen att du har fångat hennes personlighet på #29
Shit vad fina Sailor Moon karaktärer! 😍
Haha dem blev jätte söta! :D
#35 Oh my! Vad underbara!
#35: Supersöta!
ojoj tackar allihopa :D <3 sailor moon är populär :D
#40 jag använder photoshop och en sådär 7-8 år gammal wacom graphire eller nåt sånt, tror inte dom görs längre, köpte begagnad en gång i tiden =)
#41 Tack för svar! Funderar på att köpa en wacom bamboo i a5 eller a6 storlek. Har sådana på skolan och det är så sjukt kul att rita med platta! 😃
Bra jobbat att rita alla 100! Väldigt roligt att kolla på också, många olika intressanta karaktärer 🙂
Oj vad duktig du är! Du borde sammarbeta med nån som göra fantasyspel och ha dina bilder som karaktärikoner!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Testa att visa dom några alster, tror nåt företag skulle nappa faktiskt!
#53 det är svårt, redan skickat min portfolio till sveriges alla spelföretag som kan tänkas finnas känns det som :) det är som sagt stor konkurans, dom som ritar där jag jobbar, ritar tusen ggr bättre än mej :P plus att man måste kunna anpassa sej efter någon annans stil, inte bara ha en egen.
nån dag kanske :)
Jag tycker det är din unika stil som gör att du sticker ut. Du skulle helt klart bygga ett namn för dig för du har sån unik tecknarstil. :)
#62 min pojkvän var där :) jag fick inte åka upp dit själv så jag kunde inte TT^TT Men söt bild i alla fall ^ ^
#63 va synd, kanske nästa år :) har verkligen fått smak för anime/spelkonvent så ska definitivt nästa år hehe
Här är en beställningsbild! Måste få ihop pengar till mina katters veterinärbesök, så vill du ha en bild av mej skicka ett PM :)
Så söta!!
#68 Tack så mycket ^^
här är en liten skiss på huvudkaraktärerna i mina stories/berättelser jag har samlat på mej i många år, har det mesta i huvvet men ska verkligen försöka få ut dom i form av serie format nån gång…i nån slags framtid…:P
#69: Roligt att se! Gillar som vanligt hur varierade dina karaktärer är! Och känner igen mig i det där med att ha en massa berättelser i huvudet men inte få ner det på pränt 😞
#70 tack så jättemycket, kul att andra gilalr dom oxå <3
här är lite skisser på nya karaktärer in progress, dom är tänkta att vara nån form av djinns typ :P
Gillas! 👍
Älskar din stil! 😃