Min lilla bildtråd
Hejsan! nu när jag väl börjat visa upp lite bilder kan jag väl fortsätta? Ge gärna lite kritik på bilderna, annars kan ni ju bara titta på dem. :)
Dock så har några av mina bilder försvunnit :( så jag kan inte visa alla som jag är lyckligast över, tex min profilbild. Men aja, några är i alla fall kvar :)
Vad tycks om den här?
Ojdå, nu blev det fel på #4 :o
jaja :) Next up is…. en bild som jag inte blev sååå nöjd med, men tydligen är den ganska populär hos mina vänner och familj, så den får väl också vara med :3
Tror jag väntar med fler bilder, det kanske blir fööör mycket XD
och om ingen tittar på dem ändå så känns…. det…. onödigt…. ._.'
Ser jätte bra ut!! Älskar verkligen streck gubbar! dom är så lätta att rita men kan ändå se så bra ut! :D
Gillar nog #1 mest! Ser SKIT cool ut! :D
#6 tackar :D ja, den första är en av mina favoriter också, en av de första jag ritade när jag fick min Ritplatta :3
jag vill se fler!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Vilket program är det du använder när du ritar? :)
#9 Adobe photoshop 7.0.1
Jaha, nu när bilderna är slut (de som jag gjort på datorn, och ja, jag har fler men inte just på den här datorn och orkar inte lägga över fler just nu :) ) så då blir det väl handgjorda c: förlåt om ljuset är dåligt, kameran är inge vidare (tagen från datorns kamera)
Här är en bild på min nuvarande kille i manga version :)
Nu var det ju ett tag sedan man la upp bilder här :3 så, why not lägga upp nu? (dat svengelska)
Har haft Team Fortress 2 (spel)pippi på senaste tiden så jag kommer bomba med sådana bilder XD det här ska då vara doktorn (Medic) i spelet. Och jag har hört så mycket om "an apple a day, keeps the doctors away" och var bara tvungen att göra min egna version av den X3
så fina bilder :3
#25 tack så mycket :D
:OOOOO WOW SÅ FINA BILDER!!!
Trololololololololololo
Jättefina :D
#31 man tackar, man tackar :3
En bild jag ritade till en på DevianART, vi gör bilder med varandra i dem… för att det är roligt XD gjorde en lite tragisk bild, där han ska ha dött (han är inte död!). var mycket inne på sorgsen musik då :P Fjärilen(eller det den röda saken ska föreställa) ska föreställa hans kvarvarande själ… eller nåot åt det hållet.
#28 oooh twd c:
#35 ^ ^ jupp
Varför lägger du inte upp mer bilder? :[
I wanna see moaarr :3
#37 trodde ingen var så intresserad XD får se om det kommer upp några imorgon :3 hinner inte idag
tack btw för att du ber om mer X3
#38 Jag gillar dina teckningar ;3 ser fram emot det =D
#39 tackar tackar ^w^
Crow <3
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.
#41 I know XD jag har en till -w-
Wow så coola! =D Älskar #46 och pickachu! :3(stavning?) xD
#47 tack tack 😊
Vad ritsugen man blev nu då :3
#45 Aaw, så söt Pikachu.. 😍
Alla bilder är verkligen supersnygga! 😃
#49 vad kul att höra 😃
#50 tack så mycket ^ ^ ❤️ vad glad man blir ^ ^