Häst

Ledsen att bilden kom snett, vet ej hur jag korrigerar detta.
Riktigt fin ju! 😍👍
Otroligt fin! 🙂
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
Fantastiskt fin teckning. 🙂

Superfin maffig häst! Selen har du också lyckats väldigt bra med tycker jag. :)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Oj så fin :3 Ser nästan ut som våran Nordsvensk Ida :P

Otroligt fin!!!
Trololololololololololo
Sjukt snyggt!!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
riktigt fint!
Gud vad bra jag stavar…
Jättefint!!! Den skulle du sälja! :-)
Kanonfint! :)

#12 har fått frågan. Men har tackat nej, då jag vill behålla denna. För att sedan se hur jag utvecklas när jag ritar i färg. Ritar redan på comission då med blyerts. Just nu ligger det 6 bilder i plattan som ska ritas. Hinner knappt rita mina egna samt att jag ska prova att skulptera greyhounds i lera. Trodde inte att jag skulle få comissions att rita, då jag började rita hundar i augusti -13. Hade haft ett uppehåll på drygt 17 år i ritandet.
Älskar den! 😃
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Så vacker!❤️
“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”
― Bilbo Baggins
Vad har du använt för färgpennor? Har du använt vatten också? Undrar bara för jag funderar på om jag ska köpa färgpennor.
Jag skulle vilja se någon helst fler av dina hundbilder. Eller kanske du har någon hemsida eller blogg där du kan lägga ut bilder. Jag gillar din rena speciella stil. 🙂

#17 jag har använt: Faber-castell polychromos färgpennorna, derwent tintet charcoal 12', manga basic set (svart) inget vatten. Vit gelpenna för de vita partierna. #18. Jag finns på Instagram: Boel Lundberg.
#19 Okey, ja finns inte där. jag vet inte heller hur man blir medlem där.

#19 det är en app du laddar ner, skapar ett eget konto och det är gratis.
#19 Vart kan man köpa den vita gelepennan online?

Vit gelpenna finns i vanlig bokaffär.