Teckning iFokus

Teckning

Etiketttema-trådar
Läst 2246 ggr
[MsHammer300]
4

Alla hjärtans dag bilder!

Hej :D jag vet, det är tidigt :P men vill bara påminna folk om hjärtansdag. I den här tråden vill jag gärna att ni lägger upp era alla hjärtans dag bilder :D (Om ni gör några vill säga XD)

Det är ju såklart fritt val om ni vill lägga upp dem eller inte :)

Aloe.Vera
1

bra initiativ,,det här vill man ju se.. tiden går fort och snart är vi ju där..

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

[MsHammer300]
1

#1 japp 🙂 fast jag har inte en susning om vad jag ska göra XD

[Tilde]
2

Åh, får verkligen lust att testa på en alla hjärtans dag-bilder! Bra förslag! Ska försöka få fram något under veckan. 🙂

[MsHammer300]
0

Putt c:

[MsHammer300]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då antar jag att jag får börja :P

Jag gör alla hjärtans dag kort till min familj och några av mina vänner för hand. men jag gör de lite speciella, jag tar något intresse de har för tillfället, oftast något spel de spelar :3 och ritar det och gör sedan det som ett kort.

Då börjar jag med att presentera min store brors kort.

Det ska vara Mikasa som liten i animen/mangan attack on titan /shingeki no kyojin, hans favorit karaktär. Men då han inte blivit särskilt glad de senaste 2 åren så fick jag göra något mindre groteskt (jag gjorde en goblin till honom förra året med vingar och blöja ._.)

[MsHammer300]
4

Sen har vi min lille brors kort!

Ska föreställa spelet rust. Änså länge har bara alphan kommit ut så spelet är fullt med buggar och så vidare, och uppdateras hela tiden. T.ex. så har nu delen i spelet där man börjar HELT naken tagits bort (tack och lov), men den uppdateringen hade inte kommit när jag ritade hans kort.

[MsHammer300]
1

Min mors kort ^ ^

Hon har på senare tid spelat ett spel som heter 'Rail nations' på internet, och eftersom jag inte ville göra en viking till henne detta året också (hon spelar ganska mycket travian) så fick det bli ett tåg XD som ni ser är jag inte duktig på tåg men aja.

Vet ni inte vad för spel jag snackar om så googla det, orkar inte förklara(och sen suger jag på det också XD)

[MsHammer300]
2

Sist har vi min fars kort.

Han tycker om att leta efter plastburkar i skogen (geocaching) och använder sig därför av en GPS, och då blev det en tråkig GPS, då en plastburk i form av ett hjärta inte gick så bra att rita XD

[MsHammer300]
0

Ingen mer som har ritat? 😮 jag kan väl inte vara den enda?

Turast
2

*ny på sidan* 
har inte ritat någon i år men kan lägga upp den jag ritade förra året :)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

[MsHammer300]
0

#10 Den var cool XD

[MARWAKE]
2

:3

Turast
0

Tack haha ^^

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

[MsHammer300]
0

#12 så söt >w<

lili3337
2

En lite sen "present" till min mamma. Tog lite tid faktist <.< Snart får hon se den! Vädrar pengar

Glada hälsningar från lilla mig! Regnbåge

[MsHammer300]
0

#15 nä vad söt XD

Gerbilles
3

En bild jag började på igår, men kommer nog inte göra klart den.. orkar inte 😇🤐

Hanna
1

#17 GÖR KLART!! 😮😍

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Gerbilles
0

#18 Aaw, haha.. 😊 Kommer säkert hålla på lite med den när jag har tråkigt, brukar bli så! :P