Ritar din häst
Har haft ett paus från tecknadet ett tag nu, jag har inte tyckt att det har varit kul rättare sagt;) Men nu känner jag hur det kryper i fingrarna hehe. Så släng upp en bild på din häst så ritar jag den så gott jag kan. Lägger upp bilderna som jag ritat så fort jag kan:)

Bilder kommer snart måste bara fixa dem lite:)

Jag är väldigt mycket inne på det här med att slarv rita/skissa just nu, om ni inte märkt det;)
Det är också bra övning :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

kom gärna med mer bilder:)

Det här med att försöka rita åsnorna var inte det lättaste haha. Jag återkommer när jag tycker att teckningen på dem blev bra:)

Sötisar:)
#12 Wow! Tack så mycket! Är det okej om jag lägger upp den en sida som heter Stallet.se? ^^ Skriver att du målat :3

#16 klart du får det är ju din bild;)
Åsnorna blev så söta!🙂

Ska rita så fort jag får tid. Så om en vecka ungefär:)

#21 åh va fin! 😃

Ingen mer som vill få sin häst ritad?:)

GUD VA FIN! :D tack så jättemycket! Kan jag lägga in fler bilder?
Hälsningar Sasha, Zally och mig!

Visst:) Jag behöver öva mig.

Du är jätteduktig!!

Ingen mer som vill få sin bild ritad?:)

Jättefin!

Ska rita era bilder när jag får tid:)

Tänkte sätta mig imorrn och rita era hästar:)

Snyggt Lattjo!
men vart är tömmarna på #43? 😉Blir lite svårstyrt! 😎
Vill du rita cayenne
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Haha såg nu att jag glömde rita dem:P hehe det ska vi fixa;)

#50 den blev ju jätte bra :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
#49. Vad duktig du är! Jättefint :D.
Oj, råkade visst klicka på anonym istället för "Visa bild direkt i inlägget". 🤔
//Flöffo

Er som inte har fått era bilder avritade har jag inte glömt;) Jag har bara inte lyckas på teckningen bra nog att visa upp haha. Men ni ska få era bilder när jag får tid:)
Okej bra :) Jag trodde att du hade glömt…. ;)
www.idasvardag.devote.se <3

Tack!!! Den blev super!!! 👍
www.idasvardag.devote.se <3
Jag skulle bli jätteglad om du ville rita av min favorithäst på ridskolan, Sky heter han.
http://gamla.vallaponnyklubb.se/index.php?option=com_content&view=article&id=162&Itemid=90
#62 så fin den blev! Tack så mycket ^^,
//Linnea
Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus

Jag SKA rita allas bilder när jag får tid😃
Ursäkta trådkapet men
#41 #55
Heter den där hästen möjligen Bäckdalens Las Vegas, eftersom det ser hemskt mycket ut som en shettis som jag kände innan han blev såld. Han föddes hos mina släktingar i uttersjöbäcken och jag bl.a. red in han.

kan du rita av min häst skulle bli sjukt glad :D om du ritar den kan du gärna skicka den på mail till mig! email: clarap659@gmail.com :D

Nu var det ett tag sen jag ritade. Jag ser hur jag ritade slarvigare ju mer tiden gick. Så nu ska jag ta tag och rita ordentligt igen. Kommer nog rita om de bilder som jag inte blev nöjd med.
#73 Får jag rita av din häst? Behöver träna på lite vinklar. :)
TS, Säg till om du tycker jag ska göra en egen tråd. Vill inte att du ska känna att jag snor din. Men tyckte det kändes lättast att fråga här eftersom bilden finns här. :)