Gotlandsruss
Braaaa. ljusår bättre än de andra hästteckningarna jag sett. grymt bra jobbat. hårstrån som är så jobbigt och tidskrävande har du fått till kanon.
en liten kritik till ögat. det ser inte ut som en glob, mera två platta färgfält i svart o brunt. Där hade du kunnat få fram lite mer djup och rundning
fortsätt skapa!!!
Fusk! Du får inte rita bättre än jag? :(
;)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#1 Va gla' jag blir! Jag försökte faktiskt "runda till" ögat lite, men det vart bara fel och såg konstigt ut, så jag valde att sluta pilla så jag inte förstörde bilden helt. Ska träna lite på just ögon och glober. Tack för kritiken!
#2 äsch, det gör jag ju inte heller. Vi har lite annorlunda tekniker bara. Dessutom tycker man ju alltid att alla andra gör bättre saker än en själv 
hehe :P jo det är väl så
läckert! :)
Helena
OMG! Vad snygg! Du har verkligen fått till bilden. Skit snygg!
Kritiken blir bara att jag håller med om ögat, mer djup i det så hade du pillat dit pricken över i:et ;)
Keep up the good work!
Kanske du kan lägga en liten vit glimt i ögat i photoshop, på ett nytt lager? :)
Jag blev så sugen på att försöka ta reda på vad som saknades, med ögat. Så jag lekte lite med skuggor bakom och under ögat. och så gjorde jag ögonfransarna lite mindre och lite mörkare…
Hoppas du också lyckas med nåt sånt här, fast kanske ännu bättre än min retusch.
(Jag sparar inte på bildfilerna, för jag vill ju inte stjäla någon annans konst.)
#8 Jättesnyggt, verkligen! Ska ge mig på ett försök, fast jag tror att jag gör det för hand på originalbilden istället för på datorn :) Kanske att jag lägger in resultatet här sen.

så fin!

Väldigt vacker, men ganaschen kanske är lite stor och öronen lite små. men det är bara petigheter från min sida :P Du har fått till manen jättefint och bilden är verklig och fin :) *tumme upp*
wow, har inget att säga mer än att jag tycker den är helt otroligt fin, manen har du fått till riktigt bra, och alla små detaljer. Jättefin!
Om det skall vara ett russ så är huvudet för grovt, ser mer ut som ett kallblod, ögat är lite för litet…..annars jättebra!