Målar av era djur!
Joo jag behöver träna mer på både realism och att måla snabbare på datorn, så ni får jättegärna lägga in bilder på era djur här. Bilderna behöver inte vara superskarpa, men helst så skarpa som möjligt (:
Åh va fin den blev! :D Jätte bra ju!
Wow, du är verkligen bra på att måla av! Jättefina bilder du målat ;D
Åååh så fin Hera blev!!! Får jag lägga upp den på Råttor i Fokus och självklart säga att du målat den? :)
xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se
Tack ~
#14 Ååh men… saken… x_x mennn ja, det får du väl :)
Min hund Sasha! Du är sjukt bra! Trodde också alla bilder du gjort var foton 😮😃
Skojar du?! Jag såg att tråden uppdaterats så jag scrollade ner och bara, "nejmen det där är fotot av henne så hon är inte klar än"… Det… var… inte… ett… foto! 😮Jesus! Tack så hemskt mycket, den var helt fantastisk! Jobbar du med datamus? Eller på platta?
#28 Blev superbra! Syns verkligen att det är Tindra =) Gör det något om jag sparar bilden ?
Du är ju sjukt duktig!
Här är min hund Dixie! Du får väldigt gärna måla av henne! Hade varit superkul!
Vilken talang du har😮
Besök gärna min blogg - Minsvartvita
tassar här då jag vill se alla fina resultat!! 😍
Where you invest your love
you invest your life
Joo, det blir en del att göra ja :D ska iallafall försöka rita allihop. Resten blir dock i blyerts, bara så att ni vet. Ritade trådens sittande katter häromdan, men har inte ritat katter öht sen jag var typ 11 och hjälppp kattansikten och proportioner. Lägger upp två av dem nu och gör om de resterande två imorgon/senare idag istället.
Förlåt för att jag är så långsam haha :v
Ser suveränt ut! :)
Måste bara säga att du är sjukt duktig TS :D 🌺
Ha en trevlig dag!
Säg till om du vill ha svarta djur. Har både svart katt, svartvit katt, ca 50 svarta kossor, och två svart/vita hundar samt en trefärgad hund med mer vitt. :)
Samt gråbrun åsna och mörkröd häst. 😛 Och grå/vit hund!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#38 Titta! Vad fin hon blev. Ser ju precis ut som Sassy. Du fick verkligen till proportionerna bra på båda katterna.
Snyggt jobbat!👍
#49 Får jag låna den bilden? Vill så gärna testa att teckna av!
#50 Okej 😃 Men jag vill gärna se hur den blir 😉
Jag är cool
Så otroligt duktig du är! 🙂👍
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
Tack så mycket alla <3 ritlusten har varit borta i typ en månad, men nu är den tillbaka. Fast jag känner att jag inte kommer orka rita varenda bild här trots allt, sorry…
#43 Mehh vad härligt med så många djur! Du får gärna lägga upp en bild på åsnan ifall du har någon bra bild på honom/henne i utomhusbelysning 😃 hästdjur är så svåra att rita
Sjukt bra teckningar eksess! (både digitalt och traditionellt)
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~