Teckning iFokus

Teckning

Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 1245 ggr
[Tilde]
1

Månadens medlem: mars

För instruktioner, läs här.

Nu söker vi månadens medlem för mars månad! 🙂 Vill du dela med dig av teckningar, rittekniker eller något mer personligt, skriv en kommentar så kanske du blir månadens medlem för mars månad!

Weasley
0

Jaha, vad roligt med månadens medlem!

Trololololololololololo

Gerbilles
2

Har ni fått in några anmälningar? 🙂 Tänkte på att det inte är någon som har skrivit i tråden (men någon/några kanske har pm:at). Vore ju tråkigt om det inte blir något av det här!

CamillaS
0

Ställer gärna upp. 🙂

[Tilde]
0

Tyvärr har vi inte fått någon som vill ställa upp förutom CamillaS som nu har skrivit. 😛

CamillaS
1

Haha hoppsan, trodde det skulle vara mer intressant än så utav medlemmarna. 😮

Gerbilles
0

Ojdå.. 😮 Men jag stället också gärna upp, kan ta nästa månad om ingen annan nappar!

lollynonna
0

jag skulle vilja,men är sämst på att rita,har inga bra tips eftersom alla e bättre än jag:/

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[MARWAKE]
0

#7 Tänk inte så :) Du är jättebra ;) Tänk på att dem kanske har övat mer än du ;)

Odd
2

Kommer du på frågor som man ska svara på Tilde? I såna fall kan jag också anmäla mig. 

Har ingen aning om vad man skulle kunna skriva om annars och jag har en tendens att skriva alldeles för mycket om man ger mig fria tyglar 🤐

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Weasley
0

Jag kan också ställa upp.. Tror jag..

Trololololololololololo

[Tilde]
0

#9 Ja, det gör jag! Men det blir nog ganska öppna frågor så medlemmen kan svara så mycket eller så lite den vill. 🙂

Eftersom vi har fått några anmälningar nu så lottar jag fram månadens medlem imorgon och kontaktar personen det blir så snabbt som möjligt med frågor. :)

Inlägget är låst för nya kommentarer