Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-medel
Läst 604 ggr
valorous.kid
2

kritik(M)Digital Art

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag är ganska ny på det här med digital art men min dröm är att bli animatör så jag antar att det är bäst att börja träna! ^^''

Första:

(Hoppas att den inte är för mycket blod och sånt :/ Annars får ni ta bort den så laddar jag upp den på Gore sen)

valorous.kid
3

Andra:

En relativt snabb sak jag gjorde igår :3

Jag behöver Mycket hjälp med att göra fjädrar, detta blev en pälsanka :/

valorous.kid
3

Tredje:

valorous.kid
3

Fjärde:

Detta är ju pixelart så jag förstår om ni inte direkt kan kritisera den så mycket men jag skulle uppskatta om ni gav någon kritik! :3

Detta var den sista.

valorous.kid
0

Putt ^^'

[Tilde]
0

Jag gillar verkligen hur du jobbar med färger i alla teckningar! 🙂 På första bilden är vargen(?) dock inte riktigt helt proportionell (kroppen är väldigt rak), så jag skulle tipsa om att studera flera fotografier. Annars gillar jag bilden; du fick med en jättebra blick och blodet som droppar från hakan är en riktigt snygg detalj! 

Den andra bilden är ju supersöt! Ser ut som en figur från ett barnprogram eller liknande (det är en komplimang). 😃

valorous.kid
0

Tack så mycket! Ja Anatomi är svårt, jag praoar på ett hunddagis just nu. Får väl studera lite samtidigt ;) Tack så mycket! Jag har två drömmar… 1. Animera(typ Pixar) 2. Illustratör. Till typ barnböcker. Så det är en fantastisk komplimang! QwQ tack