vovve i tush
Oj vad duktig du är! Önskar jag kunde rita/måla djur, har ju så många vackra modeller runt mig. Men nej, jag kan inte…
Vacker vovve och jättefint ritat!!!
Tack :) Lägg upp lite bilder på dina modeller bland stockfotona så kanske någon ritar av dem. :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jättevacker! 😍
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Jättefint! 😃 Vad duktig du är!
Fantastiskt snyggt jobbat!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Tack! :)
Jättefint! Tar du emot beställningar o vad tar du för en liknande i samma format? :)
Tack :) Ja, på djur. 1500 i tush, 1000kr för blyerts. Bilden visas digitalt innan betalning, betalas 7nnan frakt :)
Ungefär hur lång tid tar det o göra? Ska prata med mina systrar :) Tänkt som present till mor nämligen ;)
Det beror på hur mycket annat jag har.. men ett par veckor i alla fall.
okej, hon fyller i november så då e jag ute i rättan tid för en gångs skull ;) har du någon fanpage på facebook eller något som jag kan länka till systrarna? :)
Nej tyvärr :) jag behöver skapa en vettig hemsida tror jag bestämt. men du kan ju länka hit. jag lägger upp en länk när jag har en sida som funkar.
Kanon :)
Här finns en facebook grupp i varje fall :) Den ska vara öppen så att det går att se allt. Foton bör ligga under fliken ''foton'' och än så länge på gruppens sida, helt enkelt. Den är ju så ny ännu :)
https://www.facebook.com/groups/507264659379881/507268016046212