(S) 30 st Promarkers med tillbehör
Säljer nu mina Promarkers med tillbehör för 400:- då jag tröttnat och inte tycker att det är en tecknings-/målningsteknik som passar mig.
Några av pennorna (ff.a. Sky Blue, Black, Primrose, Almond, Cool Grey 4 och Ice Grey 1) är använda en hel del men de flesta är inte alls mycket ritade med. Några av dem är bara testade en gång och nästan som nya. Allt är köpt i vintras.
Detta ingår i priset:
2 st Blender, den ena helt oanvänd.
Promarkers i färgerna:
Henna
Ruby
Bright Orange
Canary
Lime Green
Forest Green
Sky Blue
Indigo Blue
Amethyst
Rose Pink
Cool Grey 4
Black
Walnut
Umber
Soft Peach
Primrose
Lemon
Cobalt Blue
Fuchsia Pink
Cerise
Pale Pink
Almond
Sunkissed Pink
Cocoa
Caramel
Sandstone
Ice Grey 1
Leaf Green
Maroon
Mulberry2 st markerblock A4 (märkena "Daler Rowney" och "Letraset"), totalt drygt 80 ark kvar.
3 st Letraset Promarker Ultra-fine som sätts på pennorna för att rita tunnare linjer.
Finns även en penna i färgen Arctic Blue som är nästan helt slut, men lite färg går att få ut så den kan skickas med om köparen vill.
Säljs för 400:-.
Sakerna hämtas i Skövde eller skickas om köparen betalar frakten. :)
Tråden är från 2014 och antagligen inte längre aktuell och därför låses den. Vill Trådstartaren fortfarande sälja konstnärsmaterial så får denne gärna skapa en ny tråd 🙂
//admin
- Redigerat 2022-05-26 04:55 av [Tismon]
kan du tänka dig att sälja vissa saker för sig?
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
de smala grejerna och de pennorna som inte ligger i någon förpackning:) hur mycket skulle det kosta?
// Linah
Gerbilsidan
#4 okej,det låter bra:)
// Linah
Gerbilsidan
heh du får skicka,kan liksom inte hämta bor för långt bort😊 men daddi sa att vi kunde betala imorn,blir det bra?:)
// Linah
Gerbilsidan
#8 okej,gör så:)
// Linah
Gerbilsidan