Kritik gris
Den är bra, utrrycksfull och söt liten gris.
Det jag tänker är att du kunde ha haft grisen i mitten av pappret. Kanske lite skuggor omkring den med blyertsen, dem gör du genom att "sudda" med en bomullspad eller en bit tyg, t ex jeanstyg.
nosen behöver bli mer arbetad.
U R us
Okej tack jag har typ bara ritat i några veckor . Alltså jag ritar inte så ofta och har typ inte ritat i 2 år. Men jag lägger upp en bild när jag har försökt att lägga till det du sa
Nu är grisen mera i centrum, nu kan du bygga på den med detaljer. och studera trynet på grisen, den är inte riktigt i den form den ska vara.
Har du en bild som du kan rita efter? Eller t om en riktig gris? Det blir mycket enklare om du kan se detaljer osv. (Även om man i börjar inte ska se detaljerna utan de enkla linjerna, och sedan lägga till detaljerna.)
Leta i tidningar eller på google, men du vet att du inte får kopiera direkt efter andras bilder, så tänk på det 🙂
ögon ser elaka ut när de är små, och snälla då de är stora.
U R us
ja jag har en bild jag hittat på google och jag försöker inte göra en exakt
Tror trynet behöver vara lite större, men tycker du gjort en enormt söt liten gris :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
jag tror att ögonen är lite långt ifrån varandra och lite långt upp:) Men den är fin(jag är inget proffs på grisar). Ett tips är att skissa lite lösare och fylla i lite hårdare när du inte tänker ändra på det mer så slipper du suddmärkena t.ex kring örat:)
Gud vad bra jag stavar…