Kritik! (:
Hallå! Jag skulle vilja ha kritik på den här dödskallen! :D Bara på själva skallen för ser massa fel på yxan och svärdet… Första gången jag ritar en dödskalle och är 14 så många säger ju att jag är jätte bra.. Men tro att det mest är för att jag är ung och göra mig glad :| därför vänder jag mig hit och hoppas på bra hjälp! :D
Snygg bild tycker hela bilden även yxan är snygg
Hela bilden var ju jättefin! 👍
Tackar! :D Inget som ser konstigt ut eller nåt jag ska förbättra? (:
Asså den var verkligen jättefin, och du är duktig för att vara 14! -Det "dom" säger stämmer! Du är bra :) -
Ang. kritik, så har jag inte mycket. Men kan sakna lite mer skuggning kring och i näsan, så man riktigt ser om den går in eller ut! :) Sen förstår jag att inte yxan var prio i bilden, men den skulle kanske fått en till dimension?
Men den var verkligen jättefin, skadar inte att säga det igen
Make your dreams come true
snyggt! För att få ännu mer effekt i bilden kan du prova att göra vissa skuggor ännu mörkare. t.ex. i ögonhålorna och näsborrarna🙂
Jag tycker att du är väldigt duktig och då menar jag inte bara för att vara 14 för åldern har ingen betydelse:)
Gud vad bra jag stavar…
Tack så jätte mycket hörni! (: jag ska se om jag kan hitta teckningen och förbättra den med tipsen! :D Jag är ganska bra på slarva bort saker om jag säger så xP
Jag håller med om lite mer skuggning! Även på tänderna :) Det ser ut som du har valt en specifik ljuskälla så försök att skugga mer utifrån var ljuset kommer ifrån på bilden. 🙂
Tack för tipsen! :D Nu är de ju bara att leta upp den igen haha. xD Så fort jag hittar den ska jag försöka förbättra den! (: