Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-hård
Läst 4652 ggr
[Måra]
7

Kritik på mun

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag skulle gärna vilja ha lite kritik på munnen jag ritat. Det är första gången jag testar göra det på detta sättet och jag använde mig av en video på youtube som hjälp.

[Måra]
0

Jag vill ha hård kritik så jag får en chans att förbättra och lära mig då våran bildlärare inte är mycket till hjälp. Jag är dock bara 13 och ritar inte särskilt ofta även fast jag tycker det är väldigt kul :'D

Vovisch nr2
0

Så sjukt snygg! Det ser nästan ut som en bild! du ritar ju bättre än vad min bildlärare ritar ;)

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

[Måra]
0

Åh tack så jättemycket!

Paltn
0

Du ser ut att ha talang, fortsätt rita!

// Paltfan

Flöffo
1

Vad använde du dig av för pennor och liknande? Jätte fint var det! Har också sett den videon och tycker du fick till det riktigt bra!

//Flöffo

[Måra]
0

Tack och tack!! Jag hade bara en vanlig svart penna jag hittade någon stans och vanlig blyerts haha

[MikeW]
0

Herregud vad snyggt *-*

[Måra]
0

Tack! Fast du ritar finare *^*

[MikeW]
0

Du är mycket bättre än mig på att rita munnar iaf xP ^^

[Förlovad]
0

Oj söt mun 😊

[Måra]
0

Tack! :3

[Tilde]
0

Supersnyggt! Funderar dock på om du kunde gjort en mjukare övergång från överläpp till hud? Ser ett ganska skarpt streck där vid amorbågen och vore det mjukare skulle munnen se riktigt verklig ut! 🙂

[Måra]
0

Jag vet stör mig jättemycket på de också >

[Måra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en till bild jag gjorde idag! Det skulle igentligen vara Arina Grande men eftersom jag inte kan rita hår fick jg ett litet utbrott och skrynklade ihop teckningen ( ; ; ) sån tur var han jag fota så här är ögonen… Skulle vilja ändra lite nu när jg ser på det, men iallafall.. Kritik? ^^

[Måra]
0

*Ariana Grande, skriver på mobilen sorry :3

[Tilde]
0

Tycker faktiskt man ser att det är hon bara på ögonen (och jag tillhör årgången som knappt vet vem hon är, haha)! 🙂

[Måra]
0

Haha tack! (*^◯^*)

adan 34
0

du får väl träna på munnar 9# du har ju tränat på ögon ser man 😃

jätte fint vill inte säga mer för jag kan inte bättre 😇

[Måra]
0

Tack (=゚ω゚)ノ