Hjälp med namn!
Vet inte om såna här diskussioner hör hit till den här sajten, men jaja.. 😇
Skulle behöva lite hjälp med att döpa min ena karaktär, det är en gerbil, hona. Hennes ögon är förresten alltid stängda, om det har någon betydelse! Velar just nu mellan namnen Lumi och Tofu.
Tofu tycker jag passar bra i och med att min andra karaktär heter Sushi och funderar dessutom på att skaffa en tredje karaktär som i såna fall skulle hete Mochi. Blir ju som ett japanskt maträtts tema på min lilla trio då. 😊 Men Lumi är ju också fint, har för mig att det betyder snö på janpanska (?) vilket jag tycker passar rätt bra med tanke på hennes vita päls.
tofu!:D vilken färg? BEW eller polar fox eller nåt?😉
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#1 BEW med lila svans typ wihoo owo
Gucci;)
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#2 haha okii;)
// Linah
Gerbilsidan
Lumi betyder inte snö.. snö heter yuki 🙂 Men jag tycker att Tofu är sött! hihi
#5 Jaha haha 🤪 Tror dock Lumi betyder snö på något språk, men har ingen aning om vilket, spelar i och för sig inte så stor roll för tror hon kommer få heta Tofu ^^
#6 lumi betyder snö pä finska :) tycker antingen tofu eller lumi ;)
Jag tycker Tofu! 😉😍
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
Ja just det. Glömde skriva men min hamster hette Tofu :)
#7 Jamen se man på, man lär sig något nytt varje dag! Gulligt att h*n hette Tofu, passade säkert superbra på honom/henne 👍
Blir nog Tofu, ska nog också försöka komma på en tredje karaktär så att det blir en liten maträtts-trio. 😎
Tofu är ju för sött :3
hehe får jag härma dig lite med gerbiltrio?:3
// Linah
Gerbilsidan
#12 Javisst, kör på! Vet inte ens om den tredje medlemmen i trion kommer vara en gerbil, utan kanske blir någon annan gnagare. 😃
#13 vad snällt av dig!😃
hihi du får lägga upp den tredje sen:3
// Linah
Gerbilsidan