Hallonsmurfens bildtråd
Nu tyckte jag det var dags för mig att skapa en bildtråd och visa upp lite vad jag har gjort. 😃
Jag är väldigt dålig på att färglägga, så därför är många bilder ofärglagda, men nu när jag använder promarkers kommer jag nog färglägga mer. Beroende på vad jag ritar. 🙂
Jag vet inte om det är något mer jag måste berätta, om det är något jag glömt säga, så är det bara att fråga. 😃
Medarbetare på Pokémon iFokus
Fina! 😃 Hästen var ju bara för söt. 👍
#4 & #5 Tack! 😃
Hur gammal är du? Du är ju jätte duktig! :D
#11 Jag är 12. 🙂 Tack! 😃
Du är jätteduktig! Träna på skuggor så tror jag du kommer bli enormt duktig!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Nu kommer här lite fler bilder! 😃
De är nästan ett halvår gamla, men jag har inte orkat föra över de till datorn innan. 😛
Först ut har vi ännu en blomma. 🙂
Och sist en fantasifågel. Jag tror jag har fler "halvårs-gamla" bilder liggande någonstans, om jag hittar de lägger jag upp de så småningom. 🙂
Jag har kommit in i en period där jag verkligen inte vill rita. Jag ser hur duktiga alla är och försöker förbättra mig, men det känns som att det går åt andra hållet istället. Jag blir irriterad och då blir det verkligen inte bra. Igår t.e.x, skulle jag rita en häst. Den blev så dålig att jag bestämde mig att bränna upp den. När elden också blev otroligt dålig fick den plötsligt en massa blödande sår och hela mulen (som var det som var värst på hästen) försvann mystiskt och ersattes av tomhet.
I alla fall så får det här "inte vilja rita humöret" mig att vilja rita. Konstig logik, jag vet. Men i alla fall så tänkte jag börja fota några gamla teckningar och visa i tråden, innan jag ska försöka rita lite igen.
Det blev inga nya bilder… Istället blev det en hög med kladdade papper på golvet. 😟
Släpp alla självkrav och fjantrita istället. :) Det är skönt att leka treåring ibland. ;)
Lila gräs, macdonaldsfåglar och leende sol är så underskattat. 👍
Tycker du är duktig på att rita. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Har varit iväg sen i onsdags, utan dator. Eftersom jag inte hade någon dator, och inget internet på min mobil, så satte jag mig ner och ritade istället.
Jag försökte inte rita verkligt denna gången, för det är sånt här tecknat som jag tycker är roligast att rita. Jag har inbillat mig att verklighetstrogna bilder är mycket snyggare, det är därför jag mest har ritat sånt och övat på sånt.
Men nu när jag för en gångs skull ritade tecknat så var det oerhört roligt! För första gången på väldigt länge kände jag sug efter att rita. 😃
Jag använda kritor, för det var det enda som fanns att färglägga med. 😛
man ser ju hur du har förändrats! du har blivit jätteduktig!(du var det ju innan också;)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Gjorde en till idag, fast med ProMarkers. Ska se om jag kan fota den imorgon. 😛
Nu kommer den! Det tog ett tag innan jag orkade föra över bilden till datorn. 😛
Jag har lyssnat på låten "Rise like a phoenix" konstant enda sedan jag hittade den. Jag älskar låten och artisten och ville därför rita en fenix. Men jag tycker inte det är så kul att rita fåglar, därför fick det bli en blandning av en grip och en fenix. 😉
29 hon som sjunger den låten,har hon skägg på riktigt?:o
// Linah
Gerbilsidan
#30 Det var en kille :P
#31 ar det!??
// Linah
Gerbilsidan
#32 Conchita Wurst heter egentligen Tom Neuwirth. Han blev mobbad och trakasserad under sin skoltid pågrund av sin sexuella läggning och på grund av hur han var. Han skapade Conchita Wurst för att nå ut till folk och visa att det är okej att vara sig själv. Skägget är helt enkelt för att dra till sig uppmärksamhet så att folk ska lyssna på det han har att säga. Jag tycker det är fantastiskt bra, då det han har att säga är väldigt viktigt och behöver uppmärksammas.
#33 jaha!trodde att det var en tjej först,såg ju exakt ut så! tack för förklaringen:)
// Linah
Gerbilsidan
#34 Trodde också det först ;)
Måste säga att jag gillar din tecknade/cartoon stil starkt, den känns också mer som "du" än din realistiska (även om jag såklart gillar den också) - speciell! 😃 Och tigern är ju helt bedårande! 😍
#29 Hihi, du har verkligen blivit helt besatt i Conchita! Men nu ska väl inte jag säga nåt, med tanke på hur jag är med Jack Frost haha.. 😊
Du är otroligt duktig på teckna. Jag hoppas att du tar vara på din talang och utvecklar den 🌺
Har ritat en hel del, men inte orkat uppdatera tråden. 😇 Så här kommer det en massa! 😃
Den ovan var ett bra tag sen. Den är ritad med ProMarkers. De som kommer nu är ritade de senaste dagarna, med vanliga färgpennor. 🙂
Sen är det en till som inte vill laddas upp… 🤔
Wow du är så grym!! *u*
#46 Tack så jättemycket! 😃