Teckning iFokus

Teckning

Etikettmaterial-och-teknik
Läst 784 ggr
Shelsy
0

Blir aldrig nöjd...

Jag blir aldrig nöjd med mina material jag målar/ritar med. Jag har både: - Akryl - Akvarell (kaka) - Akvarellpennor - Blyerts Men jag blir som aldrig "nöjd" och vill bara ha mer o mer, som nu vill jag ha pastellpennor. Blir så less på mig själv, varför kan jag inte bara nöja med med det har jag, som dessutom är BRA saker? Grejen är väl det att inspirationen dör ut helt och jag vill ha nytt för att inspirationen kommer tillbaka och när man ser att andra har en sak jag vill ha och resultatet blir bra - då vill man ha! Lägg gärna upp sånt ni målat/ritat med det som står ovan.

[MikeW]
0

Det är väl bra ändå att du provar på nya grejer hela tiden! :)

Shelsy
0

Jo, men det blir så dyrt!

[MikeW]
0

Ja det kan jag förstå!
Har du provat digitalt då? Det blir ju typ gratis efter man har köpt en Ritplatta och ett ritprogram(eller om man laddar ner programmet olagligt så blir det gratis där med ;p)

Shelsy
0

Japp, jag har både en Ritplatta och photoshop 8.0 på skiva, men då är det min dator som krånglar med över 20000 bilder på… Så den är väldigt seg!

CamillaS
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha känner så igen mig i det du skriver! 😃
Och jag är likadan. Det började med att jag ville ha blyertspennor i olika hårdlekar av bra kvalité, sedan kom intresset med pastellpennor, sedan färgpennor och sen gick jag över till att tillverka figurer i lera och köpte massa material till det.
Sedan fortsatte intresset till att virka amigurumis och köpte såklart på mig massor av garn till det.
Och nu det senaste, nåltovning och vad händer jo har köpt massa ull och verktyg till det! 😃

Som sagt vill alltid ha nytt, och hittar jag nya intressen så blir det ofta dyrt pga av mitt ha begär haha

Här får du en blyertsteckning som jag gjorde förut på beställning. :)

Cahira
0

Jag har vaxlande intresse jag med och det ar inget fel med det. :) Du kommer till sist trilla tillbaka dit du ar mest bekvam. :) Och om du kollar speed paintings sa blandar de ofta olika :) Pastell, fargpennor, blyerts, osv :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.