Nybörjare
Köpte mitt första skissblock för en vecka sen och har fastnat så för detta :-) Försöker rita av men så svårt att få det att se realistiskt ut. Men förstår att det måste ta mer tid än en vecka att lära sig. Bara träna och träna. Vill gärna ha tips på vad som är viktigt att tänka på. Tänker mest på att ha roligt förstås och att man lär sig med tiden. Dålig kvalité på fotot för belysningen är inget vidare i mitt rum, men kanske syns ändå.
Grymt fint!
Bra gjort
Omg så fint! hur länge har du ritat?
Tack :-) vad snälla ni är! Började rita för nån vecka sen och kollar här hur andra ritar och försöker lära mig.
Wow du kan rita så här bra efter någon vecka bara?! otroligt :)
Begåvning! Den ser verkligen realistisk ut! Ett tips från mig är att kläderna ska sitta så de endå så det ser liiite skrynkliga ut. Och vid halsen ska de se ut så de går lite över. Vet inte om du fattar men så brukar jag göra iallafall, kan skicka ett foto hur jag brukar göra lite senare om du inte fattar :)
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Tack för tipset :-) Har inte kommit så långt än så kläderna har inte blivit nåt mer än bara en linje där tröjan börjar, men det är superroligt så ska öva mer