Min Bildtråd 3! ^^ [MikeW]
Vill göra en ny för den andra blev lite lång.. Och jag är lat och orkar inte scrolla ner hela tiden x3
Har en ny DA för dom som inte visste det, här är länk till den om ni vill gå in och kolla eller kanske följa mig där ^^
http://jeting.deviantart.com/
Gjorde för ett tag sen om ett öga jag la in i min bildtråd 2, så lägger upp den först :)
Det är så kul för jag såg din första bildtråd och andra och allt och det syns hur snabbt du blir bättre…Jag älskar hur du fick till glansen på översta ögat!
Gud vad bra jag stavar…
#7 =D tack så mycket ^^
;)
Gud vad bra jag stavar…
Ögat i #0…. det finns inte ord.. det finns inte ord för nån av dina tecknigar. Dem är jättefina/snygga/magiska/gulliga! I just love them. Fattar du hur bra du är?
#10 Naww tack så mycket! 🤗🌺❤️ blir så glad x) <3
vad fint!
Gud vad bra jag stavar…
Ok:)
Gud vad bra jag stavar…
Fy sjutton vad duktig du blivit! Grymma bilder. ^^
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#18 eller hur så duktig!
Gud vad bra jag stavar…
naw tack hörni!! x) ^^ ❤️😃
Övar på att göra semi-realistic hår.. brydde mig inte om själva formen på håret eller karaktären just nu.. Ville bara fokusera mig på själva håret så det är därför formen på håret ser dåligt ut xP
Att göra detta var faktiskt lättare än jag trodde.. Tog bara någon minut, men såklart ser det ju inte så bra ut men ändå xD
Snygga ;)
Du gör mig tårögd med alla dina bilder ;w; soooo niiiiceee! önskar jag var lika bra som du 😃 det är väl bara till att öva! Keep it up! 👍
Hut 2 3 4 ^w^
#28 Naww tack så mycket!! ^w^ 🤗
Övning ger färdighet ;P
GUD vad duktig du blivit Mike! 🤗 Du utvecklas fort!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#28 Ja precis jag blir också tårögd av hans bilder :3
#30 Tack! =D #31 hihi ^w^ blir så glad att ni är så snälla <3 =D
#16 är ju så galet bra! Riktigt kul att se hur duktig du har blivit :D
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
#33 Tack så mycket! 🤗❤️
#35 Jag försöker att hitta ord för den bilden och det går inte :P Den är så vacker. Du är extremt duktig Mike. Du kommer bli känd :P
#37 haha tack x)
fy vad snyggt vad är hemligheten ???
🤔
#39 Tack så mycket ^^
Hemligheten är timmar på youtube tutorials, jävla massa fritid och tålamod xP, och våga experimentera! :)
ÄNTLIGEN KLAAAARRR!!
Har kodat min DA id och misc boxen.. Har tagit sån lång tid! så många fel och bajs men nu är jag äntligen klar!! 😂
Tänkte inte göra något speciellt men ändå blev det så jävla jobbigt och tog sån tid!
Slut resultatet kan ni se här :)
Och här är all kod för profilen.. Confusing shit xD
Ska ändra favorit boxen också snart =D
(sorry jag inte lägger upp riktig teckning men är så stolt för jag klarade av detta efter massa fail xP)
O_____O
SNYGGT!
Tack ^^ :P
var du en natur begåvning från början :()
#54 haha xD nej verkligen inte :P kunde bara rita streckgubbar när jag började xP knappt det ens :P
ok det ser ut som du är en naturbegåvning
Haha tack xD
bootiful :3
Tack <3 ^^
Klar! 7 timmar och det här är resultatet! :)
Vill ni se den bättre gå då in här: http://jeting.deviantart.com/art/My-Ribbons-460592370 (klicka på bilden för att zooma in)
Lineart av The-Max-Factor (på deviantart.com)
Speed drawing del 1: http://youtu.be/9cmD38yih-g
ermergerd o3o
#63 ^w^
Gjorde en till liten lätt här ^^ lineart av http://the-max-factor.deviantart.com/ igen =P
Tog ca 2 timmar.
Du förstår inte hur inspirerande du är!!
Gud vad bra jag stavar…
Hur lärde du gig att rita tyg så bra förresten?? jag vill gärna lära mig det!
Gud vad bra jag stavar…
#65 Tack ^^ blir så glad så x)
#66 Jag experimentera mest :P Först ritar jag basfärgerna och skuggor och så. Sen använder jag en pensel med någon sorts texture på ett annat lager och sätter det lagret som multiply eller overlay ^^
Håller på med en till bild nu så alla vet ^^
Kommer bli en till manga såklart xP kommer bli lite medieval stil, ska försöka rita byggnader osv denna gången också. Färgerna kommer vara lite brunt, vitt och väldigt ljust kommer nog hela bilden bli. Får se hur det blir :)
Xq kul
Du är sååå grymt duktig!!
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
har du set dom andra bild trådarna ?
ps håller med dej 👍
Wow! jag älskar din konst du är typ boss på manga!
Gud vad bra jag stavar…
#73 Haha tack ^^ önskar bara jag var bättre på att teckna min egen manga och inte bara fylla i andras xP
jag känner samma sak men jag kan inte fylla i andras häller;P
Men just nu övar jag lite på manga;)
Gud vad bra jag stavar…
#75 Skulle vilja se ^^ har du en bildtråd?
jaa men har inte kunnat ladda upp bilder på ett tag så har inga manga och sånt…Jag är i finland och har inte med nån USB sladd till mobilen och ingen förstår sig på webbkameran på denna dator:/ nåt finskt märke…
Gud vad bra jag stavar…
Jo ska kolla om det går när jag får internet, detta är inte trådlöst utan på USB men ska få till mobilen snart så jag ska försöka fixa!
Gud vad bra jag stavar…
…men jag gör inte på datorn då jag suger på att teckna via dator.
Gud vad bra jag stavar…
can i ask you HOW 😮 72#
Är så dålig på att teckna eget xD
Ar du inte alls! Du skulle aldrig saga att nagon annan ar dalig sa du borde inte saga sa till dig sjalv heller. Du utvecklas sjukt fort och du ar jattebegavad!
Self respect kid. 😎
Du inte bra på att teckna egen manga?! vad är felet??
Du är grym ju!
Gud vad bra jag stavar…
Haha tack :P har en dålig vana att jämföra mig med andra bara, borde sluta med det xP
något på gång ??? 👋
#87 Nja inte just nu =P kommer inte på något att teckna.. Men om det finns en lineart du vill jag ska fylla i så kan du få skicka länk om du vill ^^ men måste vara manga i så fall :P kan inte djur eller något sånt
sorry är inte så bra med sont vet knappt vad lineart är 🤫
Måste hålla med tidigare talare, du är helt galet duktig på manga! ouo
Alltså, dina bilder går inte att sätta ord på, DOM ÄR SÅÅÅ FINA/SÖTA/SNYGGA!! 😮
#89 Det är lugnt ;P
#90 Hehe tack ^w^
#91 Tack så mycket!! <33 :D 🤗
Riktigt bra! Men kvinnobrost (om dom inte ligger i en BH) pekar lite utat och det brostet ligger lite mer framat.
Detta ar vad jag forsoker forklara..*S*
http://farm02.photoload.ru/data/f0/1c/3b/f01c3b757d2584e02dcf306720249b7d.jpg?h=P3GesxwUi9y196YhD8ojLw&t=1403562034
#94 Tack så mycket ^^ tror jag fattar xP
Bra, var osaker pa om jag fattade min egna forklaring ens. lol
nice 😃
Jag tycr bäst om V1 :) men de andra var också snygga!
Gud vad bra jag stavar…
1 och 2 gillade jag enormt mycket! Gillar mystiken i 1 vilket passar honom, men 2 var sa skarp och snygg! 3 var lite for mork for min smak. :)
Kakashi 😍
#104 blev TOKSNYGG! 👍
😃
Alltid lika snyggt ;)
😮
SNYGGT!
Btw är det något fel med ansiktet? min kompis håller på och säger det ser konstigt/fult ut .-.
nej jag tycker inte det men je den en mörk bakgrund
#112 Du får väl såga till till din kompis att hålla tyst :P Ansiktet ser ju helt normalt ut :P
något på gång ?
#115 Japp ^^ Håller på och gör en nu. Inte riktigt manga dock, ni får se ;) 😃
Måste säga att jag blev väldigt nöjd med ögonen!! (klicka på bilden så den öppnas i ny ruta och klicka på den där för att se bättre) =D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
^Speed Drawing
snygg!
En ny manga :D provade ny teknik, använde ingen lineart. Gjorde bara en sketch och la sen direkt dit färg :) så ingen lineart här :P gjorde håret lite snabbt så det blev inte så bra. Men blev väl helt okej ^^
Provade också göra ögonen(irisen) på ett annat sätt än normalt. Var mycket lättare såhär och ser bättre ut till och med! xP
(yesh shes nekkid)
((för lat för att göra kläder))
Shit vad snyggt!! 😮 Med risk att lata som en perv, jag alskar att hon ar nack. Det passar sa sjukt bra in!
#123 Tack! :D Haha eller hur!? x) :P
Har bara en sak att säga. O.M.G, hur kan su vara så duktig? O.o
#126 Aas snyggt ju!
Du är riiiiiiiiiiktigt bra! Herregud, älskar dina bilder!
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#127 #128 Tack så mycket! <3 :D håller på med en till bild nu som jag kommer lägga upp lite senare ikväll ^^
Btw bildens rubrik är "Realisation"
(hon fick reda på att hon är gravid)
2 :3
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Snyggt ju! Båda är lika fina, kan inte bestämma :P
Är jag blind? Jag kan inte se ngn skillnad på dem
#16 och #99 I LOVE IT!! Ser EXAKT ut som Young Kakashi och Yoshino!
Alla dina sketcher/Teckningar är Grymt bra Men Anime karaktärerna gotta love them x3
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#135 Som Tessan01 säger, den första har en vit linje runt sig ^^
#137 Tack så mycket!! :D
Gillade 2 mer. :) Sot fjader :)
Ååååh vad du är duktig! Tittar du på Fairy Tail? Skulle älska dig för evigt om du gjorde nån av karaktärerna ;3 ^^ Du är helt enormt duktig på att teckna och jag förstår inte hur du gör omg
//doge
#140 Började kolla på fairy tail men serien fastnade inte för mig. Men kanske kan teckna någon av dom ^^
Och tack så mycket! :D
#141 hur är det ens möjligt? x3 Jaja, man har väl olika smak antar jag men jag skulle bli överlycklig om du vill rita någon :D
//doge
#142 haha xP ska prova göra det ^^ måste göra lite research på karaktärerna och så :P
#143 heh ok, Loke är lugnt snyggast så du vet ^_^ Jag vill se mer av din konst OwO
//doge
#144 Kollade vem det var, han var väldigt snygg faktiskt xP
#145 I knooow right! xD Gray är också rätt snygg och Natsu är bara så söt haha men de är liksom huvudpersonerna så det blir rätt mainstream typ om du fattar
//doge
#146 Jag gillar Gray mest för han alltid tar av sig kläderna hela tiden xD
#147 HAHA jaaa det är bara så underbart x"D the stripper haha
//doge
Jag kan bara säga Wow. 😮 Följer, helt klart. 😃
Medarbetare på Pokémon iFokus
#149 Vad roligt :) Tack så mycket <3 :D
Uppdatering på #131 :P
La dit lite mörkare färger, gjorde henne större och gjorde klänningen lite ljusare. La även till fyran där jag skulle skriva "2014" som jag av någon anledning glömde och kom precis på xD
Tänkte göra bakgrunden mindre också fast kände mig väldigt klaustrofobik så bestämde att behålla bakgrunden som den var.
#151 Ååh vad fin den blev!
//doge
Ååååå är såå arg just nu -.- Håller på med en bild i typ en timma och sparar inte sen bestämmer sig datan för att krascha och helt frysa. Måste starta om datorn men då försvinner bilden … The struggle is real.
Hande mig med nar jag hade Ritplatta.. forsta anvandningen, tva timmars arbete, blir sa arg att jag anvande den inte pa flera manader, flyttade och efter flytten funkade inte plattan igen.. ;_;
Medlidande! 🤗
I feel you, det är hemskt.
//doge
Suger så mycket T-T
#157 Ååååh vad söt!
//doge
#157 Aww, so adorable :3 Du är så duktig på nästan allt som har med teckning att göra, speciellt manga, det är du extremt duktig på :3 Jag vet att jag skriver att du är så bra nästan hela tiden :P Men jag tycker verkligen det :P
#160 #161 weow, de ser ascoola ut! Det är något över de som jag verkligen gillar!
//doge
#162 tack så mycket ^^ uppskattar det verkligen :)
Här kommer ett öga som jag precis gjorde för jag var uttråkad :P provade en ny teknik, använde bara "pen" för att lägga ut färger och sen "water tool" för att blenda allt ihop :) aldrig riktigt använt water tool förr så detta var ganska kul :)
Denna tog inte lång tid alls, gjorde klart de på 15-20 minuter max :P Så det är därför anatomin på ögat inte stämmer riktigt mycket sådär, men men.. xP Försökte inte göra det realistiskt så vem bryr sig xD
Vad duktig du är!! Älskar ögat!
Tack :D 🤗
Så lite så lite! 😃 Du är ju duktig på realistiskt också tycker jag!
#163 Så snyggt öga! 😮 Vill också kunna måla ögon så fina, älskar hur du har fått till blänket i ögat så bra, dessutom med ögonfransdetaljerna. :3 Det skulle jag nog aldrig klara, om jag nu inte la ner typ flera veckor på att rita måååååånga ögon. Vilket jag inte har tålamod till.. 😂
Du har verkligen blivit jätteduktig, har följt dina trådar väldigt länge, ända sedan i början av den andra tråden iaf! Good job :)
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
#166 Tack :D
#167 Aw tack så mycket <3 :) 🤗 betyder verkligen mycket =)
Dina verk är verkligen out of this world! Du fångar verkligen art i artistic!
#169 Åh gud tack så mycket <3 <3 =D ni är alla så snälla! tack så mycket!! ni har ingen aning hur mycket det betyder för mig! ❤️ :)
🤗
Hur gör du? vad använder du för program för att rita så där! 😮 Så himla duktig du är! Om jag hade varit din bildlärare hade jag gett dig A+++++++++++++++
#172 Haha tack ^^ min förra bild lärare gav mig bara ett D <.< fast det var över ett år sedan så xD
Använder paint tool sai :3 love it! :D
#173 Ett D 😮 Då kommer du få A nu! :D
#173 Var laddade du ner paint tool sai? vill så gärna prova men hittar inte var jag kan ladda ner det 🤔
#175 http://painttool-sai.en.softonic.com/download klicka bara på "download" den stora gröna knappen ^^
#176 Tack ska prova (igen)
När jag trycker på den kommer detta upp…
Prova höger klicka på filen och ta "öppna som administratör"
#180 Tack så jätte mycket nu funkar det! :)😎
Men Mike hur sjutton gör du!? Jag blir helt mindblown av allt du gör 😮Om jag kunde rita ens hälften så bra som du skulle jag vara nöjd men du är så amazing så jag tror inte det kommer hända 😕 Men ögat är verkligen helt otroligt, du har fått till det riktigt bra!
//doge
Hur gör man så det blir rakt 😂
Vill ha hjälp :(
Klicka på "window" sen klickar du på alla du vill ha. Jag använder
C, H, P, N, Q, B, U, Z
Snygg ju! Tycker att du ska fortsätta för det ser riktigt bra ut ;3
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
ibland är allt man behöver en paus, sedan kan man fortsätta med vilade ögon. :)
Här kommer nästa ^^ Tog 3 timmar. Håller på med speed drawing videon nu också så jag länkar till den sen :)
Lineart av: DestinyBlue
Snyggt ju! Du har ju redan hört det men, DU ÄR SÅ DUKTIG! =D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#191 Tack så mycket :D <3 ^^
Här är speed drawing videon om någon vill se ^^ (sorry för dålig kvalité)
WOW! 😮 ^_^
Du, jag har en fråga. Var kan man hitta olika linart figurer. Och skall man fråga den som gjort linenarten, om man får låna den osv? Har en komposition blev sugen påmtestanefter sett dina fina teckningar ^^
Tack hörni ^w^
#194 Jag går in på deviantart och söker på "manga lineart" sen hittar jag någon som jag vill använda och så har dom alltid skrivit ifall man får använda den och så står det regler osv.
#195 tack ska du ha! Skall kanske själv också testa. Fast kommer aldrig blir så bra som du ^^
187 haha mike jätte kul skämt med det du sa om håret
p.s fin men… vem föds med gröna ögonbryn eller färgar dm ?!?!?😐
Gör gärna fler speedpaintings. Var askul att följa med liksom. ^^ Och du har härlig musik till med. ^_^
#197 Manga så har dom alla möjliga färger. :)
#196 Övning ger färdighet! ^^ Vill du prova göra den jag gjorde så kan jag länka om du vill? :)
Ps.. När du har laddat ner linearten och ska börja rita så måste du sätta lineart lagret på "multiply". Sen lägger du färgen under linearten. Den har en vit bakgrund så om du inte kan lägga färg under lineart så är det för att den har en bakgrund som är i vägen :P tar man lagret på multiply så "försvinner" det vita på linearten.
#197 Haha seriöst! lovar det inte är svårt :P kan rita igen och filma så får ni se hur jag gör och hur lätt det egentligen är :P
Och som Cahira säger, manga karaktärer föds med många konstiga hår färger xP
#199 Tack för tipsen! Och ja tack, länka gärna den! =)
Tack! =)
Så fina. Jag förstår inte hur man gör… Skulle också vilja kunna göra sådant. Fast på tio minuter :-)
#203 Ja.. Fast det är tyvärr lite omöjligt xP
Ja, tyvärr "lite" omöjligt. Det får bli en halvsnygg streckgubbe på tio minuter…
Haha :P
Blir något lagg då jag inte kan länka från min mobil just nu men jag har laddat upp lit "manga" i min bildtråd (jossans bildttåd) som du undrade i #75 (vet lite sen …)
Gud vad bra jag stavar…
#208 Cool! längtar efter resultatet!😎