Kritik fursona (H)
Hej!
jag skulle vilja ha kritik på denna som jag ritade idag :) det är min fursona SilverLight.
detta är första gången jag försöker mig på att göra en bakgrund *-* så jag vill ha mycket hjälp med den haha
men jag vill även ha kritik på allt annat 
Jag använde en bamboo Ritplatta och Paint tool SAI
Det syns på långa vägar att det är SAI. Använder det också när jag ritar furries. Färgerna och hunden är bra gjorda , det enda som jag inte får ihop är det bortre bakbenet… typ.. vad hände med låret ? XD Hade även gjort antennernas slut lika blåa som på fjället på nosen.. men där har jag ingen talan . Bakgrunden och ljussättningen är jätte fina ! Riktigt bra . Öva lite anatomiskt kanske ? Annars , looking good !
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
#1 tack så mycket! Aa jag måste öva på Anatomi lite, jag har haft en period där jag bara gör typ cartoon så anatomin har liksom, tynat bort? Haha. Jo jag medger att benet ser lite konstigt ut, min lillebror påpekade också det men då var det för sent att ändra det :# Menar du själva antennerna eller liksom pärlorna?
#2 Anatomi är som att skugga, man kan endast bli bättre :)
Exakt pärlorna , med tanke på att att dom är kopplade till blodsystemet och den är ljusblå i innerörat , dvs den har typ.. blått blod ?
jag kanske överdirver XD , min basic karaktär stämmer heller inte ihop med färger och inälvor etc, så jag ska väl bara vara tyst. heheh.
jag älskar fursonas och furries :3 gillar denna lilla varelse också.
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Hm… Smart tanke! Jag får prova det!
Wow så snyggt *-*
#5 tack så mycket! QuQ
Väldigt snygg :) Dock dras blicken väldigt mycket till bakdelen med den ljussättningen (eller är det fursonans färg?). Jag tror att det skulle hjälpa med en lite ljusare bakgrund, lite mera "luft" framför fursonan och/eller ändrad placeringen på ljuskällan.
#7 tack så mycket! Det ljusa är ljussättning men det mörka som ser ut som liksom, rymden, är dens färg :) Jag ska försöka att liksom tänka igenom mina bilder lite mer :) du har absolut rätt! Blicken dras till fel plats ^^
Jag gillar den (jättehäftigt hur du fick till den lysande snön), men skulle vilja se lite mer rörelse i benen. Ingen springer ju med 4 raka ben. Det ser mer ut som den går med frambenen och springer med bakbenen, om du förstår vad jag menar? Om vi jämför med en springande räv. 🙂 Så jag blir lite lurad när jag tittar på frambenen och sedan på bakbenen.
#9 precis , de ser jätte läskigt ut att hela låret är helt.. poff borta ! :P Men som jag sa tidigare till henne är att öva Anatomi, och leder . Men med tanke på att hon är så ung så är hon sjukt duktig . Fortsätt öva , sluta för fan aldrig att rita !
#10 Ja hon är väldigt duktig! :) Blir kul att se hur hon utvecklas! 😃
Tack så mycket!! :') Ja jag ska verkligen öva och öva! >:3 jag älskar att rita så det finns nog ingen chans att jag slutar haha. Jag använde faktiskt en referens från google till posen så det måste vara något fel med den bilden? Jag skulle vilja visa er men jag kan inte hitta den igen •_• Men tack igen!
Den är så grymt fin aahhh ; o ;
Hade dock gärna sett att det fanns lite mer luft framför henne, känns som att hon är på väg att springa in i en väg nu. Men ja, förutom det så tycker jag att det är en helt underbar bild 🤪