Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 1568 ggr
Cahira
1

Skissutmaning!

För skojs skull vill jag skapa en liten skisslek. :) Att skissa något utan sudd, hur snett, skevt eller konstigt det blir! Vet att detta är svårt, men i detta fall ger det karaktär till skissen. :)

Lägg upp så många ni vill, utmaningen pågår så länge tråden är vid liv. :) Det är ingen tävling, bara en liten kul grej att släppa på självkrav att allt ska vara perfekt. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Nelley]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kanske inte gills eftersom det är i bläck… men jag suddade ju inte (; haha, gills det inte som skiss om det inte är blyerts eller hur funkar det o.o :) well, i don't know jag brukar bara rita på… Edit: Ah och jag räknar den som klar nu förresten. Jag tog ett steg bak och vart riktigt nöjd så jag tänkte att jag skulle förstöra den om jag gjorde mer. Vet att proportionerna är lite halvdana och den ser ut att kunna vara ur flera vinklar(om nån fattar) men man får självtolka den. :)

Cahira
0

Klart bläck och annat gills! Är ju utan sudd som gäller! 👍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Nelley]
0

#2 vad bra (;

[MikeW]
0

Låter kul! :D ska göra detta imorgon ^^

kanin och häst
0

Vad kul!:) är usel på detta, men kan väl försöka något med bläck senare

Ett liv utan djur är inte värt att leva

fairyautumn
0

Låter spännande! Ska ta mig tid nån dag :)

//doge

[Tilde]
5

Tror jag har lagt upp denna någonstans förut, men den är i alla fall utan sudd då det är ritat med bläckpenna. 😃

[MikeW]
3

Gjorde denna väldigt snabbt. Men tänkte inte göra det för denna tråden så jag suddade lite i början xP sen kom jag och tänka på denna tråden så efter det suddade jag inget! xP 

Ska göra färdigt denna för det verkar kul :D

Gerbilles
5

Var bara tvungen att testa, passade så bra nu i värmen när jag inte riktigt orkar rita något ordentligt. Rätt nöjd med tanke på att suddet brukar vara min bästa vän i vanliga fall 😇

[Tilde]
0

#9 Vilken söt! 😃

Kadoor
3

En varg, hund liknande sak typ..? :P bara kladdade ihop den, hade inga planer eller så mer än att den skulle upp här hehe… ^^ 
Finns en del småsaker som jag behöver förbättra/ändra men det är ju rätt svårt om jag inte får använda sudd… x') bjuder på den hahaha

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Gerbilles
0

#10 Tack så mycket! 😃

ilakri
0

Är absolut helt nybörjare😊 tips om hur man enkelt börjar, "dras" gärna till kroppar ( att rita 😉)

Namida
3

Råtta :3