PewDiePie
Fin lite färg på skulle göra susen, jag gjorde oxå en tecknad pewdie, du kan kolla tråden "mejamyloves bilder" :)
okej :D
Älskar PewDie! :)
#3 :D
Åh Pewds <3
//doge
Ser inte ut som i manga stil, huvud formen,ögonen och näsan är fel formade för att kunna kallas manga.
Håller inte med dig, tycker det verkligen är manga.
kisande ögon och öppen mun för att visa glädje, och huvudformen kan ju vara i princip hursom?
Manga är fruktansvärt stort som stil, just denna passar bra under kategorin 'chibi'.
#6 men herregud. inlägget är inte för att kritisera min bild? Och de mesta du säger är tillochmed fel. om jag ville att den skulle bli kritiserad skulle jag nog sagt det faktiskt. Och detta va ju aslänge sen vrf ta upp den igen och visa min "fina" bild, hehe..
#7😃bra sagt.. Jag är alltid dålig på att säga som jag tänker elr hur man nu säger de haha
BROOOOOFIIIIIST!!!! ❤️ så snygg :D älskar pewds i manga/chibi X3
#6 manga finns ju i olika former :P näsan kan ju visste formas så, och hur ska ögonen formas om man är glad då? Hur gör du när du skrattar med ögonen stängda? ;) ser inget fel på bilden, och om du nu menar sån manga du ser i mangatidningarna så ritar alla mangaförfattare olika, titta själv så får du se :) (ta inte åt dig som om jag skäller på dig, vill bara informera dig lite)
Munen är fel placerad märkte jag nu,men ögonen är för högt upp. Ansikts formen känns fel om manntänker på munnen. Manga finns i flera olika stilar ja, men in princip kannman säga att det är fel. Och förlåt T.S xD råkade se fel, trodde den var under kritik kategorin :"D jag råkade klicka på männsikor kategorin men trodde det var kritik XD oj
Peeeewds
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Nej, inte 'princip' fel heller. Jag har tecknar manga sedan 03, och det är manga stil det där.
Fyyy vad bra :D *brofist*
snygg manga pewdiepie :3
tack alla xD
Åh pewds, snygg! :3
PEWDS ! = snygg
tackar tackar 😎
Brofist! Skit lsnygg bild!
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
manga betyder väl något i stil med fri teckning eller något o det är en så pass bred stil så att det krävs mycket mer än en person för att bedömma att det skulle vara fel… Och detta var inte en kritik tråd som jag förstog det… du kan gärna komma och klaga i min tråd istället, behöver kritik
Gud vad bra jag stavar…
#19 ^3^
#20 haha xD
Vill gärna se med färg, väldigt fin bild, och den är väldigt lik pewdiepie! :D
Gillar PewdiePie starkt. Följer med på hans Youtube kanal varje dag. ^_^
kan kanske lägga upp den med bildom ja hittar den men de va vldigt länge sen ja måla i den haha och inte så fin :p