Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 1004 ggr
eksess
0

Vad gillar du mest att rita?

Hittade en likadan tråd men den var från 2008, så tänkte att det kanske var bättre att starta en ny istället då!

Såå vad gillar ni mest att rita för motiv? Har själv alltid ritat djur & varelser mest men börjat gå mot människor och robotar det senaste, så blev nyfiken på vad ni tycker om c:

AkaiTsuki
2

Gillar att rita det jag är bäst på, ansikten C: dock så är dom väldigt animestil men someday!

//Joanna

eksess
0

Jaaa ansikten är kul!

Lazzie_
1

Hästar och ansikten, i "seriestil", ritar jag mest. Så jag antar att det är det jag tycker är roligast, eller i alla fall enklast, att rita.

[EllenAlicia]
1

just nu manga :)

Kadoor
1

Hundar, hästar & drakar :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

kanin och häst
1

Hästar, kaniner och katter!:)

Ett liv utan djur är inte värt att leva

[MikeW]
1

Manga ^^ sen ansikten väldigt mycket också :P

The Fame
1

Hus i jugendstil och bostadsområden. ^-^ Ritar alltid ut människor eller djur som bor i husen eftersom det ger mer liv till teckningarna.

jossan...
1

ögon är det jag är best på… jag kan rita ögon utan att tänka på det, dock så börjar det bli lite tråkigt så det roligaste just nu är väl fantasy eftersom att det är något jag alltid har älskat och man kqn skapa vad som helst!

Gud vad bra jag stavar…

AnnaCDSG
1

Djur!

CamillaS
2

Enda sen jag varit liten så har jag ritat i princip bara djur så det har nog förföljt mig upp i vuxen ålder med. Så ja svaret blir djur av olika slag. 😃
Och försöker alltid att få till realistiska djur.

Siri!
1

jag ritar nästan alltid modeteckningar, så det blir mycket människor och kläder :)

[rumelle]
2

Jag har alltid tyckt om att teckna människor, gärna lite åt manga-hållet. :)

Niiinah92
2

Djur och porträtt 🙂

Whippetgerbilen
3

Vargar, Rävar, Geparder och Gaseller😇

Dogs is my world ♥

adan 34
1

creepy pasta !!! och blod, knivar och ja allt det !!! 

och det "vanliga"

Gerbilles
2

Djur, speciellt gerbiler! 🤪

Cahira
2

Djur djur djur djur djur. :P Blir mest hunddjur men även katter och hästar, fantasydjur. Har ritat sköldpaddor, pandor och massa annat skoj. :) 

Men jag är fortfarande nybörjare så jag lallar mest runt och är inte mycket som blir klart. Jobbar mycket på att bara träna upp handen just nu och få till Anatomi bättre etc. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

LillyAmanda
2

Djur, men mest hundar och hamstrar m.m :)

**//Amanda

adan 34
1

delar någon intresse med mej ???

[Jenny heter jag]
2

Allt möjligt, när jag var liten brukade jag gärna rita städer, hus, bostadsområden. Ritade jag landsbygden brukade jag rita en landsväg med bilar, skog och några hus omkring.

jossan...
2

#20 om någon gör det så bör du nog hålla dig borta från den personen:p

Gud vad bra jag stavar…

adan 34
1

#22 Nej jag har tänkte bara fråga. Jag har redan sådana vänner 🤫

Llani
1

Djur och varelser, precis som du TS :) mest vargar, för att vara exakt.

Manga är också något jag ritar.

adan 34
0

många som tycker om manga ja med !!!