Kritik Hund (L)

Hej jag skulle vilja ha kritik på denna, nja inte så jätte bra teckningen. Jag gjorde den igår kväll och det var mörkt så jag såg typ inte så mycket, och jag var jag trött. Denna bild är inte den bästa jag gjort och min mobil har sämsta kameran så man ser inget… Jag gillar måla mycket bättre men jag har alltid gillat att teckna. :)
Jag vet att pälsen kanske blev för mörk och att ögonen något otydliga. Den är långt ifrån klar och därför vill jag gärna ha kritik så jag vet vad jag kan förbättra. :)
Ps. Är 12 år :P
Haringenregnbåge :(
För det första: sluta bortförklara dig och nedvärdera din teckning,. Den är jättefin och du har gjort ett jättebra jobb. Va lite snäll mot dig själv :)
Pretty wise //
#1 Tack så mycket :) Men jag blev inte så nöjd med den, det tog typ en kvart att göra den (jag brukar ta jätte lång tid på mig), så jag tyckte inte den blev så bra. Särskilt när man jämför med mina tidigare teckningar/målningar. Och särskilt när man jämför med er andra…
Men grejen är att jag vill förbättra den så då måste jag få veta lite vad som kan bli bättre och så.
Gillar den :)
Hur fick du till nosen så realistisk?:o
Ett liv utan djur är inte värt att leva