Teckning iFokus

Teckning

Etikett: kritik-medel
Läst 1081 ggr
PennyScarlett
0

Göra om gammal teckning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, jag tycker att det är kul att kolla tillbaka i gamla ritblock. Jag fann idag ett ynkligt försök till en örn som jag gjorde som 14 åring. Även om jag hade kunnat göra bättre om tålamodet funnits där (för fjäderdräkter är ett jävla helvete rent ut sagt), så kan man nog ändå tydligt se vilken utveckling man ändå gjort. (Kolstrecken på första bilden är från idag och det är under dom ni ser originalet haha) Vore kul att se andras före och efterbilder! :) tar även gärna emot kritik på medel nivå!

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

PennyScarlett
8

Här är omgjorda versionen

PennyScarlett
2

Hade kunnat kasta min iPhone i väggen för alla gånger jag får krångla med att få bilderna på rätt håll!

PennyScarlett
0

PennyScarlett
3

Aaaaaand Done! Vet att fjäderdräkten inte är optimal men är fett nöjd eftersom detta är mitt första seriösa försök till fågel :) så nu tar jag gärna emot medel kritik!

kanin och häst
0

OMG! Hur duktig får man vara?:0

Ett liv utan djur är inte värt att leva

[JeanetteK]
0

Näbben och ögat är helt klockrent! Otroligt snyggt!

PennyScarlett
0

Tack så mycket! Haha får försöka hålla fjädrarna i samma kvalitet som näbben nästa gång x)

Cahira
0

Tycker du fångade känslan av materialen väldigt bra! Man ser att det är fjädrar, man ser att det är näbb, man ser att det är öga.. det är liksom helt rätt känsla i bilden! Gilla!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Lazzie_
0

Sånt här är alltid roligt att se. Tycker du fått till "örnblicken" i den nya bilden väldigt bra!