Sehvrins bilder
Eftersom jag bytt användarnamn startar jag en ny "min tråd"
Börjar med att lägga ut en drake som jag färdigställde idag. Det är första gången jag gjort en ordentlig bild som jag färglagt med markers (fick sju promarkers av min bror i julklapp) Jag är inte heller van vid att rita djur framifrån, så det här var en riktig övningsbild =) Kritik mottages gärna.
Förutom promarkers har jag även använt vanliga färgpennor till vingarna, ögonen och himmeln (fast den syns knappt på fotot)
Här är ett julkort jag gjort (Vet att jag har postat det innan, men det var i tematävlingen och jag skulle gärna få lite kommentarer på den också =)
Dags att lägga upp nåt nytt här, tycker jag :P
Fick äntligen ett Ritprogram till min nya dator (försökte installera GIMP tidigare, men det funkade inte). Nu fick jag Photoshop Elements 5.0 och givetvis var jag tvungen att se vad programmet kunde.
Bilden började som en blå häst utan några skuggor eller nåt sen fick jag för mig att göra den till en svart enhörning. (Pluspoäng till den som vet vilka böcker jag inspirerats av ;)
Jag fick rita med mus, då jag inte hade Ritplatta att tillgå och orkade inte ägna så mycket tid åt detaljer, så helt perfekt är ju inte bilden :P
Fler enhörningar, även dessa inspirerade av böckerna om Eldbäraren. Detta är ett WIP. Enhörningarna är som max 3 cm höga och är ritade på ett B4-papper. Planen är att fylla pappret med dansande enhörningar 
det är jätte fin bild, det enda jag kan tycka är att deras ben ser lite stela ut :)
ta och kolla på nån bild med springande hästar så kanske du förstår hur jag menar ?
Tack 
Jag har ritat dem utan referens och ben (särskilt bakben) har aldrig varit min starka sida. Jag hoppas på att kunna förbättra mig lite med den här bilden; räknar med att få plats med cirka 35 enhörningar, så nån insikt borde jag få av det 
haha jo kan hajja det xD jesus vad less jag skulle bli
Enhörningarna har blivit fler. Benen är fortfarande ganska stela, men jag jobbar på att försöka att komma på hur man ritar för att få dem mindre stela.
Har lite dålig inspiration just nu, men satte mig äntligen ner för att rita. Men inte ens då infann sig inspirationen, så det fick bli att rita Pokémon. De var i alla fall bra för att träna färgläggning med promarkers.
Ytterligare en Pokémon.