Behöver lite hjälp
Håller på med en teckning och den är långt ifrån klar, men samtidigt känner att jag inte riktigt vet hur jag ska gå vidare med den. Skulle verkligen uppskatta tips på vad jag mer kan göra med den :)
✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe
#1 Gå och var ett troll nån annanstans
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe
Rita dit svans och ben om du inte ska göra bakgrunden. Supersöt bild!
Vilken söt råtta! Jag tycker att du borde förstärka den rosa färgen på örat, tassen och även lägga in lite mer färg vid morrhåren.. Sedan funderar jag på om du kanske ska göra mer struktur i pälsen för nu ser det bara ut som ett vitt område. Det enda som skvallrar att det är päls är den pälsiga linjen runt om råttan. Titta noga på bilden och försök se vart skuggorna finns i pälsen. Det gör den mer levande än att det bara är ett vitt fält i råttan och håll även koll på pälsriktningen. 🙂
#4 tack :D och tack för tipsen.
#5 Det är en mus x) Tack, det var bra tips! Det är bara lite svårt att måla vit päls märker jag haha… Men ska försöka :)
#6 Haha typiskt! Jag gissade på mus först, men tyckte att den hade så små öron så den såg ut som en bebis råtta. 😂 Aja jättesöt mus iaf. 😊
Jo vit päls är något av det svåraste jag vet också att måla. Men som sagt skuggningar under pälsen gör väldigt mycket.
Jag instämmer med att du törs sätta in fler skuggor både i ansiktet, på magen och vid benen. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
En till tass? x)
#9 hon står på ett sånt sätt att det inte är speciellt mycket av den andra tassen som syns..Typ bara lite av tårna. Men ska rita dit det lilla ändå. Missade det bara innan då den delen av bilden är rätt suddig + skuggan som är där haha x)
#10 Ja jag ser den men tänkte att den smälte in i bakgrunden så du missade den eller sådant. Fast syns gör den ju allt.🙂
Om du kan, sätt mer svärta i linjerna :)
just nu försvinner dom i jämförelse med texten du har :)
fylll i runt musen eller va det är