Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-medel
Läst 2723 ggr
Flöffo
6

(M) Kritik - papillon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ha kritik på denna bilden jag tecknade idag. Den ska föreställa min hund. Inte värdens bästa bild men orkade inte ta någon bra. Kan erkänna att jag slarvade lite med det vita. cx

//Flöffo

anki1
0

så fin bild. När ag växte upp hade vi en papillon. en tik. Hon var liten, mycket mindre än vad pappisar" är idag. Detta var på -60 talet så det är många år sen. då var det inte vanligt med pappiloner (eller dvärghundar öht. De skrevs en del om chihuahuan som en fick plats i en tekopp). och phalenen var samma ras fast den inte fick ställas ut. våran lilla pappis trodde hon var en schäfer allra minst. Hon uppfostrades av vårgamla scäfertik. så dt var väl förståeligt. Styv i korken som bara den och väldigt ranghög.. Hon blev lite över 17 år gammal. tyvärr har jag ingen bild som jag kan visa här.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Flöffo
0

#1 Tack! Vad roligt att ni haft en papillon också! Dom är väldigt underbara tycker jag. Våran papillon är väldigt stor, mycket större än vad dom brukar vara. Tror dom brukar vara runt 20 cm i mankhöjd, våran är nästan dubbelt så stor. ^^

//Flöffo

Flöffo
0

Putt

//Flöffo

Flöffo
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på hunden.

//Flöffo

anki1
0

vilken snygging. Poserar så fint.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Flöffo
0

#5 Han tackar så mycket. :)

//Flöffo

Anonym345
0

men gud vad duktig du är! det var ju han du la upp i min tråd som jag börjat att rita , nu blir det ju svårt när du redan gjort en så bra teckning på han. ;) en jätte fin bild!

Flöffo
0

#7 Tack så mycket! Jag är säker på att din kommer bli mycket bättre än min. :)

//Flöffo

Cahira
0

Bra proportioner, fint liv i ögonen, bra gjort. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Flöffo
0

#9 Tack så mycket! :)

//Flöffo

Mli.H
0

Jag hade nog gjort håren som hänger ner från öronen lite "spretigare" och jobbat mer runt nosen.  Väldigt duktigt jobbat annars! ^^

Flöffo
0

#11 Tack. Hur menar du med spetsigare? :)

//Flöffo

Mli.H
0

Spretigare inte spetsigare ;)

Låt stråna hänga med lite mer mellanrum så ser det mer naturligt ut :)

Flöffo
0

#13 Haha oj, mitt fel xD

Men nu förstår jag :)

//Flöffo