Skulle någon vilja ge lite kritik?
Skitcool bild!
fin bild, men.. foten tycker ja ser för stor ut och handen som håller i snöra ser lite konstig ut :)
en persons for ska vara lika lång som underarmen fram till handleden, så foten tycker jag ser bra ut. däremot känner jag att jag saknar en andra ben, det gpår att förstärka att den finns genom tex hinta med skuggan ;)
Jättecool och kreativ. Du hade kunnat lägga mer tid på huvudet och halsen dock
Jätte bra! Anatomin ser bara lite konstig ut på ena armen te.x. Och som andra sagt skulle ett andra ben se bra ut och mer arbete kring halsen o huvudet. Men men. Konstnärens frihet. :) Super cool bild i övrigt! Edit: Handen som håller i tråden ser lite annorlunda ut dock, och skuggan skulle kunna vara med "formad" efter hur skuggan skulle falla efter kroppen, och såklart också "formad" utefter hur o vart ljuset kommer från, just nu ser det ut som att ljuset kommer bakifrån henne. Men somsagt skulle det kanske se mer levande ut om den var mer formad efter kroppen. Ett tips är om ljuset kommer bakifrån henne är att skuggan ser ut som kroppen ungefär. Fast mer utdragen. Och svart/grå förstås! :) Kom på en till grej, att handen skulle kunna vara lika mycket skuggan och mörk som tjejen så allt bli mer utjämnat i bilden.
Haringenregnbåge :(
Men å andra sidan kanske ljuset kommer uppifrån vilket gör att skuggan faller sådär. Du är otroligt duktig på att rita kroppar kan jag säga och anatomin är jätte bra! Du är makalöst duktig, och teckningen är himla bra alltså! Älskar hur du gjorde armen som är vinklad mer uppåt!
Haringenregnbåge :(