Rita av ditt djur?
Hejsan! Om du vill ha ditt djur avritat, så skicka en bild på djuret samt namn. Alla djur är välkomna!
R.I.P. Anton 💔
Vad fin! Bilden kommer nog imorgon :)
R.I.P. Anton 💔
Är hamstrar av intresse?
**//Amanda
#3 alla djur är välkomna! #4 Ska försöka, ;)
R.I.P. Anton 💔
Skulle just lägga upp bilden på Bliz, men den vill tydligen Inte komma med :| Jaja, den är klar nu i alla fall! :)
R.I.P. Anton 💔
#8 Åh vill se ju, du kan kanske prova att ladda upp den vid ett senare tillfälle. :)
9#Testar i morgon. Katten bar ganska klurig att rita, den ser nästan rosa ut xD Men blev ändå ganska nöjd, ritar aldrig katter annars :)
R.I.P. Anton 💔
Bilden kom inte åt rätt håll, men den kom i alla fall med :)
R.I.P. Anton 💔
Titta vad fin han blev. Gillar att du har vågat leka lite med olika färger. Funderar dock lite på ögonen. Du borde nog gjort det vita i pupillerna mindre. Om du kollar på hans ögon och funderar hur ser dom ut? Pupillerna är ganska små och runda, han har lite blänk i ögonen som består av små ljusa fläckar. Men bra kämpat endå tycker jag!
Ju mer du ritar och tränar desto bättre kommer du att bli tillslut. 👍
Tack :) Ja, ögonen var lite kluriga, och efter att ha lagt upp bilden kom jag på att jag glömt pupillerna helt…. Ja, jag vet att pupillerna borde varit mindre, men det såg helt enkelt ganska konstigt ut på teckningen när de var mindre, men tack för kritik! :)
R.I.P. Anton 💔