Gerbilles bildtråd
Kände för att göra en tråd för alla mina teckningar, vet att jag hade en förut men är hyfsat säker på att den var väldigt lång… så är väl lika bra med en ny! 🤪
I vilket fall som helst, här är en bild jag gjorde i somras som jag deltog med i en tävling (som jag för övrigt kom trea i wohoo)

Mina gerbiler, gjord någon gång i höstas

Guardians of the Galaxy fan art

Några gerbiler och lite flugsvampar

Tror jag redan har presenterat honom, men detta är i alla fall Sushi, min gerbilkaraktär. Jag brukar rita honom titt som tätt, så bli inte förvånad om det dyker upp massa teckningar med honom (är dessutom han som är med i teckningen i #0). Här är han iförd en lite julig tröja, ritade nämligen den i julas 😜

Fick sedan en laminator i julklapp och bestämde mig för att göra ett bokmärke utav den;

Söta små gnagare :)
#5 Tack så mycket! 😊
Och här kom ännu en liten gnagare hahah, min andra gerbilkaraktär Tofu, jag brukar dock inte rita henne lika ofta

Från en art trade, karaktären tillhör fieryval på instagram

Och det här får bli sista bilden för idag, har några fler bilder att visa men sparar dom till senare 🙂 Gjorde klart den här igår och den är också till en trade, karaktären ägs av izapug på instagram!

Skulle lätt vela ha en av dina gnagare i en tavla :)
Måste ju säga det på iFokus också: din stil och färgläggning asså 😍Ska vi byta? haha<33
~I'm not crazy, my reality is just different from yours~
https://www.instagram.com/crazy_petartist/
#4 iiiiiiiih ❤️
Åh vilka söta bilder :D
Men åh vilka härliga färgsprakande bilder och vilken underbar stil du har på dina karaktärer. Blir förälskad i dina gerbiler 😍. Skulle lätt kunna ha dessa som tavlor inne i mitt gerbilrum, hehe 😃
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Söta!
Mvh Hanna.
Fick hål i tänderna av den här tråden, haha. SÅ SÖTT! Vad målar du i? Speciellt de svarta konturerna, du måste vara bra stadig på handen! 😉
På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr
Så gulliga allihopa! Gillar verkligen din målarstil!
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Åhhh tusen tack snälla ni, blir helt galet glad av era fina kommentarer!! 🤗❤️
#15 Jag kör med akvarell och markers (främst skuggor och liknande). Till konturerna använder jag fineliners. Brukar först fylla i blyertskissen med en, sen suddar jag bort blyertsen och fyller i igen för att "tjocka till" linjerna. Är förresten inte alls särskilt stadigt på handen (speciellt inte när jag precis har tagit astmamedecin, skakar som bara den då hahah) men det går finfint ändå 😎
Åh gud vad härlig stil! Följer ! 😃
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
#18 Tack du! :D
här kommer en afrikansk vildhund

Sushiplutt

En liten målning jag gjorde idag, tyvärr så blev den lite förstörd då jag använde ett annat papper än vad jag annars brukar och ja, jag vet faktiskt inte riktigt vad som hände.. 🤦♂️

Och det sista får bli några bokmärken!

Omg so cute!!! :3
Asså jag älskar pingvinen, så grymt söt :D
~I'm not crazy, my reality is just different from yours~
https://www.instagram.com/crazy_petartist/
Pappret till #23, är det möjligen Panduros akvarellpapper? Jag testade deras i A5-format och det blev också ganska förstört när jag målade på det. 😎 Lite nyfiken bara. 😉😇
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
Följer. ^_^ XD
"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."
#23 Påminner mig om en visa…
"Under ormbunken satt, en näbbmus så tyst. Han ville nog inte av regnet bli kysst. -Du har det bra du som bor i en skog, sa jag och jag tyckte faktiskt han log" <3
Följer, vad duktig du är! Sjukt söta, älskar färgerna😍
Asså gud! Vad underbar stil! Supersöta!! 😍
I'm out 
Men ååh! 😍
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Aww tack så otroligt mycket allihopa! 🤗 Måste verkligen bli mer aktiv så jag kan svara på era kommentarer lite snabbare och utförligare, jag är verkligen helt otroligt seg…
#27 Ingen aning faktiskt! 😮 Fick det i julklapp så… Tycker dock att jag har sett det lite här och där i alla fall, så det kan mycket väl komma därifrån (är ett äpple på framsidan btw). Men har använt det några gånger nu och det har gått bra, så var nog bara jag som var lite för oförsiktig första gången - oops hahah
#29 Åhh, vilken gullig visa 😍 Aldrig hört den förut, men håller med dig om att den passar till teckningen väldigt bra!
Som vanligt, alltid lika gulligt :3 Älskar Tofu och Suhish utseenden. Speciellt Sushi c: #24 Ser ut som en Harry Potter uggla med Hufflepuff-halsduk, hihi c:
#34 ehhh tack så mycket ; w ;
Det är faktiskt meningen hihih, kul att du kunde koppla ihop det!
Och apropå hufflepuff, här är Sushi i en stickad hufflepuff-tröja! Äger faktiskt en likadan 😛

fluffig liten growlithe, min favoritpokémon 🌈

Och en "remake" av en bild jag gjorde för drygt 2 år sen, är sånt här (förutom fina kommentarer, såklart) som får en att vilja fortsätta teckna för att kunna utvecklas ännu mer😃

Gud så söt!!! Alla dina teckningar är så gudomligt söta xp Love them! :D
#38 Awww tusen tack 😊
Dags för lite uppdatering här igen då:))

ett gäng katter

Måste bara ta och fråga hur många här som skulle vara intresserade att köpa bilder av mig ifall jag tog beställningar? :)) Är i rätt stort behov av pengar och skulle därför vilja veta om det finns några eventuella kunder här eller om jag måste vända mig någon annanstans!
Priserna jag hade tänkt mig är 200 kr för ett motiv i stil med #40, #41 och #1, 350 kr för något såsom #3 och #23 (dvs bilder med en ordentliga bakgrund) och antingen 80 eller 100 kr för ett bokmärke. Motivet bestämmer du själv, ritar endast djur dock, så t.ex. ett/flera husdjur eller en karaktär om du har det.
Bilderna är gjorda i akvarell på ett papper som är 24x32 cm (något större än ett vanligt A4). Kan också göra på A5-papper och priserna är då lite billigare i såna fall.
Du kan skapa en facebooksida och be vänner dela. Brukar vara rätt bra promo där verkar det som. :)
Verkligen älskar din stil!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
# 41 Sååå söta 🌺
Åååh så fina! Älskar #3! 😍
#43 #44 Tack så mycket för tipsen :)
Ska nog ta och göra i alla fall något utav dom!
#45 #46 Åhh tusen tack! 😊