Hjälp vårt företag!
Hejhej allihopa! Jag och en kompis håller just nu på för fullt att starta ett UF-företag, och vi skulle behöva hjälp. Vår idé är nämligen att designa om de vanliga, traditionella, kortlekarna. Vi vill istället ha en HBTQ-inspirerad kortlek med figurer, symboler och annat som hör hemma i HBTQ-samhället. Tyvärr så kan varken jag eller min arbetspartner rita/teckna, och det är där ni kommer in. Vi söker alltså en vänlig själ som kan tänka sig att samarbeta med oss.
Arbetet kommer innebära 3 (eventuellt 4) figurer. Vi har tänkt oss en vänligt "clean" stil, ungefär så här eller så här, men det är något vi kommer att diskutera. Vi tar självklart all info om figurerna och så personligen med den underbara människa som erbjuder sig att hjälpa oss, men det kan vara bra om det är ungefär den stil du brukar rita i eller behärskar. Det absolut viktigaste för oss är att det matchar vår vision, den bilden vi har i huvudet. Vi kommer att guida er rätt men vi förbehåller oss rätten att inte använda era bilder i slutresultatet, men självklart hoppas vi att allt funkar mellan oss och du som ritar!
Som det ser ut just nu kan vi inte betala för jobbet, men vi kommer att kunna länka till er blogg/hemsida/instagram/liknande på alla våra framtida sociala medier sidor, så som facebook, instagram och vår egna hemsida. En del av vinsten kommer även att gå till organisationer som stöttar HBTQ-samhället, så ni blir även en del av det på ett sätt. Just dina bilder kommer också finnas på flera hundra kortlekar och hur häftigt är inte det? 😃
Så, skulle du kunna tänka dig att samarbeta med oss? Skriv en kommentar i den här tråden, skicka ett pm till mig eller maila mig på linn.hoglund@kgy.se! Tack i förhand! Har ni några frågor, om jag missat något eller varit otydlig så är det bara att fråga på såklart 😊
Jag tänkte bara säga att vi fått hjälp nu så den här tråden kan låsas eller glömmas bort helt enkelt haha ^_^
Jätte bra att ni har hittat någon :) Jag låser tråden.