Akvareller
Wow! Så fin akvareller.
Visst är det roligt att testa nya medium.
#6 Tack!<3 Ja det är det verkligen
Är det något annorlunda än vanliga billiga vattenfärger? Bättre kvalitet? Det du har gjort är FANTATISK
#8 Tack så mycket, det beror vad din defintion av "billiga vattenfärger" är. Jag använder Winsor and Newton Cotman akvereller vilket är en väldigt billig produkt
Jag har verkligen billiga sorter, det kostar runt 50 kr och är helt värdelös😂 Ska testa dem ändå snart, och får se om jag lyckad med ngt
Ja, alltså jag använder ju akvareller inte nåt vattenfärg set för barn som kommer med en liten pensel ;))
Lycka till
#10 Jo, det är skillnad på billiga, typ barn vattenfärger och mer professionella.
Provade först något billigt som jag hittade på Dollar Store. Blev inte alls bra trots några försök. Sedan köpte jag St Petersburg White Nights akvarellfärger och det blev en himla skillnad, kände jag direkt. White Nights är lite billigare än Winsor & Newton, vilket jag inte har testat så jag vet inte skillnaden där. Men White Nights duger åt mig tills vidare i alla fall då jag fortfarande "övar".
Mm det är skillnad, men vattenfärger för barn är inte detsamma som akvareller enligt mig. Till och med instagrams översättning (😂😂) översatte ordet watercolours till akvareller. Det är nog självklart att resultaten inte kommer bli särskilt bra eftersom färgerna kanske överhuvudtaget inte vill komma in i pappret när man använder vattenfärger för barn 💕 det viktiga är också valet av papper så att det kan ta in färgen ordentligt osv.
En kronhjort
Jättefin giraff och kronhjort.
#18 Tack ❤
Jättefina, härligt med de glada färgkombinationerna.
#19 Tack så mycket ❤
Jättefina bilder och färger!👍
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#22 Tack 😘
Riktigt vackra saker du gjort, man ser verkligen att du har känsla för färgerna och formen! 😍
Mvh Filippa, Roxy, Bonnie, Sally och Pelle!