Ideér för att få igång sajten?
Hej!
Aktiviteten här på sajten är väldigt låg och är tom på idéer för att få igång sajten så ni får gärna ge förslag.
Själv kommer jag nog vara borta ett tag till, är djupt försjunken i minnen och tankar som får mig till botten. Mår helt enkelt inte bra och måste lägga sajten på hyllan för ett tag och inte tänka på att få igång den.
/MEML
Frågan är vart dom intresserade tagit vägen? Kanske det är en ledtråd till att få igång?
#1 Skulle anta att de har jobb och skola och osv.
Aktiviteten har alltid varit på det lägre hållet.. redan när jag var Sajtvärd var det svårt att dra igång något - och då var iFokus som community mer aktivt. Känns som att de flesta sajter här är rätt döda.
Kan tänka mig att tecknare kan vara lite periodare med skapandet…är man då inte så många så är ju chansen att man inte är aktiv samtidigt.
MEML: Ta hand om dig.
Tyvärr är denna sajt svår att hålla levande. Jag har märkt det redan från starten då jag också var Sajtvärd.
Jag kan tänka mig att det är lite som Zav säger att det går i perioder, jag är iaf en riktig periodare! Jag kan verkligen brinna för ett ämne i en period till att tappa lusten helt för det ämnet ett bra tag och hoppar över till nåt annat. Sen kommer jag tillbaka till det första ämnet igen efter ett tag och så håller det på i en cirkel för mig.
Det gäller även vissa internetsidor.
Jag har inget jättebra förslag för att få igång detta. Men det är såklart så att om ingen medlem är aktiv så dras ingen annan hit heller och vill göra nya trådar.
Jag har haft många beställningar på senare tid i både nåltovning och teckning så jag har bara känt att för mig är det roligare att få göra saker för min egen del och vara aktiv med. Så därför har jag tänkt för mig själv att jag vill göra klart alla mina beställningar innan jag kan bli ordentligt aktiv igen.
Vill gärna göra sådana här trådar "ritar ditt djur" eller liknande men jag har bara fått dåligt samvete när jag gjort saker till mig själv när jag vet att jag har jobb att göra som borde göras istället.
Det är mitt skäl till att jag inte är aktiv här just nu. Men går in här då och då bara för att se om det skulle ha hänt nåt roligt endå. Men ja det blir en liten besvikelse när man ser att det inte hänt något nytt, men så är det.