Teckning iFokus

Teckning

Etikettmin-tråd
Läst 818 ggr
Wilda11
1

Wilda11's "bildtråd"

Hej! Jag fick tips om att lägga in lite teckningar som jag ritar i en tråd så att jag kan se min utveckling! Jag har nu nappat på den idén så nu tänker jag lägga in lite teckningar jag ritar under tidens gång! Har ritat länge men har tyvärr inte så mycket tid till det men gör det när jag har tid över! Hoppas ni vill följa min utveckling :) Mvh Linnéa

Wilda11
8
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

5/2-20 Skissat på lite olika djur då jag införskaffat mig i ett skissblock! Tar gärna emot tips! Gillar speciellt att rita vilda djur så fick bli det :)

[EM_L]
0

Fina skisser! Du kommer att bli jätteduktig på detta!

Wilda11
0

#3 tack så mycket! Vad glad jag blir! :D

Wilda11
0
Wilda11
6

7/2 Hade inget att göra så fick bli en liten "snabb skiss". Testade ett hus med lite miljö runtom.. Inte det lättaste🤔

Wilda11
4

Blev en liten katt också, ville testa att använda blyertspennas "breda sida" (hoppas ni förstår hur jag menar..) Var väldigt kul så blir nog fler gånger. Har också som kanske märks fastnat för blyerts på sistone.. ska försöka rita i färg i helgen tänkte jag!

Wilda11
3

17/2-2020 Håller just nu på med en späckhuggare, fastnat för dessa djur på sistonde. Såna vackra och häftiga djur! Har även slipat på min namnteckning, om ni jämför med tidigare bilder tycker ni den är finare? Själv tycker jag det :)

Magikern22
1

Du är så duktig, hur länge har du tecknat?

[EM_L]
1

Hur går det med att teckna?:-) Några fler framgångar?

Wilda11
0

#8 Tack! Vet inte riktigt men nåt år kanske :)

Wilda11
0

#9 Jadu, har i princip inte tecknat nåt sen jag la upp här då jag inte haft tid eller lust. Men är väldigt sugen på att teckna nu så ska försöka teckna lite snarast! Lägger upp nån uppdatering här tänker jag så fort jag tecknat nåt nytt :D

Wilda11
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Fick bli två små teckningar idag :) Blev sugen på att måla med mina promarkers men kunde inte hitta dom så fick bli med pennor från dollarstore..😁 Men det funka ju.
Måste verkligen köpa mer material, speciellt blyerts pennor, typ allt har mystiskt försvunnit..🤨

Zav
0

jättebra! Så fint :)